|
|
|
|---|---|
Njuren |
Efter läst lite om 325:an som skulle bli 330 blev jag själv nyfiken. Jag är mycket nöjd med min motorn men är ändå intresserad av vilka möjligheter det finns med "ökad effekt" på 2.2:a typ avgas, modifiering av motorelektronik,mekaniniska ingrepp i motor. OBS! Jag tror inte på mirakel :D Tack! |
| Kan rekomenderar extraktor grenrör. Bra pris på tuningshop. | |
| Det jag tycker är bäst o trimma en sugis med, är kompressorkit isåfall. samma karaktär på motorn, men mer klös över hela registret. inte så jävligt o montera heller:) Grejen är väl att hitta ett kit för bra pengar.. Jag vet inte hur mkt man får ut av ett extraktor grenrör, men F%%N va det låter skönt:P kanske ett chip för o flytta upp varvstoppen med, då hörs det iaf som om du har dubbla effekten:) Mvh | |
Njuren |
Tack för responsen! Det med grenrören låter intressant, dock hittade jag inget på tuningshop som passade 2.2litersmotorn. Att man får mer ljud är ju ett stort plus :D jag får forska lite mer i detta iaf. mvh! |
|
På denna sidan kan du se exempel på just en 320. Länk De visar bänktest också om du bläddrar genom bilderna. Själv tyckte jag priset var lite för bra, så jag köpte på Tuningshop och byggde resten själv. Ring eller maila dem på tuningshop, för jag tror nog de ska passa även på din. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.