|
|
|
|---|---|
|
Var hittar man en SNYGG takvinge till 1-serien? ja, jag vet att det är en smaksak, men ge mig tips! en Lemansblå 120iM, skitnöjd med resten av utseendet, men saknar som sagt en vinge. | |
|
Hej jag köpte min takspoiler hos BMW handlare i Norrköping. Det är original vinge som egentligen ingår i M-aerodynamikpaketet. Men går att köpa löst 2200kr gav jag för den (grundad) Klart snyggaste vingen på marknaden nu. Den här från Dalhems är väldigt lik den jag köpte från BMW men billigare(men ej grundad) Länk och den här Länk |
|
|
Den jag köpte hade redan dubbelhäftande tejp monterat. var lite orolig att den inte skulle sitta ordentligt/tänkte använda något lim. Men det verkar vara en höjdar tejp den sitter som berget nu. Tips/ 1.Rengöring före ett måste om du vill att den ska sitta. sprit t-röd 2.Var 2 vid monteringen lite krångligt att få den rätt/glider lätt fel. 3.Montera spoilern i värme typ nu på sommaren/då sätter sig den ordentligt. 4.Sen ha spoilern under tryck över en natt/jag la vikter över hela. Lite o tänka på hoppas det är till hjälp. |
|
|
Hoppas länken funkar så kan du se den jag köpte. Länk |
|
|
Den här ganska snygg med. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.