|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder så vill jag ha en originalstereo modell cd:) Jag hittar ingen bilstereo som matchar bmws orangea sken och den jag har nu kan även användas som industribelysning känns det som:) Tips på stereo som passar bra mottages tacksamt! Mvh Patrik Do you know the muffinman? | |
|
Jag slängde nyss en originalcd till e36, otur... B-) Det finns ju många cd som man kan ställa belysningsfärgen på precis som man vill. Jag har en JVC i min bil som lyser precis som bilens orangea ljus. |
|
| Tänkte samma som GE. Pioneer kan ju också ändra färg i displayen. | |
| denna Länk kanske? jag funderar på att köpa en sån till min kärra. | |
|
GE: f¾n va synd:-) skräp för dig är guld för mig:-) jag hr kollat på rätt många bilstereos här i kristianstad men dom flesta är rätt flashiga o ska se fräcka ut. jag vill ha något diskret:-) bag: den du länkade till var riktigt fin. ser original ut om ni förstår min mening:-) finns den att tillgå här i svea rike? finns något pris på den? Do you know the muffinman? |
|
|
säljs här: Länk 4150:- jag har klämt på den på media markt tidigare och det var bra kvalité, men de verkar inte sälja dom längre. |
|
| finns även med navi men då snackar vi dubbla priset. | |
|
jag har en liggandes om du vill ha BMW ownz |
|
| Har själv en original Becker me cd-vxlstyrning liggandes.. Funderar skarpt på o montera i den igen! :) | |
|
Frrla: Vad vill du ha för den?:) Do you know the muffinman? |
|
|
har försökt få igång den med alla medel men vill inte alls :O så 3 kr + frakt? BMW ownz |
|
| Tja! Jag är oxå på jakt efter en fungerande orginalstereo till e36 -96:a coupé om någon har liggande :) | |
| Budda: jag har original bandare med cd-växlarstyrning, växlare, kabel och fäste. Orkade inte skruva in den.. Skicka PM med ditt nr om du är intresserad. | |
|
Tack så mycket för erbjudandet Wigert! Det är dock frontmatat som gäller för min del. |
|
| Wigert: har pm:at dig ;) | |
| såg att PM-shopen inte längre säljer Becker Grand Prix 7990. någon som vet var man kan få tag på den? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.