|
|
|
|---|---|
|
Ibland gör det ont!!!! Länk Smilla | |
|
Jag tänkte först "var väl inte så farligt, bara att dra bort fartränderna", såg sedan att dessa är lackade. Vingen skall vi inte tala om. Ful är ett snällt ord! Smaken är olika. I detta fall ytterst olik min :-) |
|
|
BMW borde införa prövningstillstånd på eftermarknadsgrejor till E31 är min spontana reflektion efter att ha studerat annonsen en anings. Den mängd förädlade agrikulturella produkter( a.k.a. sånt man röker på) som bör ha varit involverade i skapandet av detta vad det nu är bör motsvara värdet av ett mindre u-lands statsbudget. Mvh Asken |
|
| "snyggaste ex som finns i Europa" Njaa inte riktigt. | |
| hahahha gillar säkerhetsbältena | |
|
Har sett denna annons innan och undrat var dessa "sällsynta" M-detaljerna gömmer sig! Skicket är det nog inget fel på men inte i min smak i övrigt. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Vingen är bland det vidrigaste jag sett.... /z |
|
|
Skulle väl kunna leva med ränderna...men den där vingen.... Vansinne är ordet som ligger närmast till hands... |
|
| OJ,,och jag som har tappat stinget helt för min fina 850 och går i planer att sänka den rejält riva ur inredningen och klä en ny med aluminium och slänga in ett par sportstolar,sen lacka den mattsvart eller blanksvart,,ta drivpaketet ur en bmw 740 jag har och slänga i den tillsammans med manuell vxlåda,,sen köra skiten ur bilen och lämna den för att dö när den gett upp andan helt sen..kanske inte ska göra det då när ni reagerar såhär på denna bil som i mina ögon ser rätt tjusig ut,förutom möjligen vingen då,,,fördelen för dom med originalbilar är väl att dom blir lite mer speciell för varje gång nån gör såhär eller det jag funderar på att göra..hade jag en originalbil skulle jag bli glad om jag såg nåt sånt här :) (nu är min original och orörd än så länge) | |
|
Håller med om smaken men måste erkänna att jag var inne på samma sak .. TILLS jag såg denna bil för ett år sedan i Norrland (var då till salu för runt 140.000) å helt nylackad.. Bli inte förvånad om ni ser min Tobagoblå 840 Pepsi Max-loggad - hade jag åkt omkring med utan problem som den pepsikolist man är... :o) "... tygsäten e för veganer :o) " |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.