AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
4.244

Mk3 uppdatera kartor

fl
43
flumm
330ci -02
Jag har sökt med ljus & lykta under varje sten.

Ska ut på tur på fredag och skulle vilja uppdatera mina kartor innan dess. Dock vet jag inte vad för kartor det är jag ska ha. Är bara en tillfällig lösning då jag så småningom tänkt sätta i en dvn-e46. Så jag vill inte köpa ny, utan bättre begagnad, men vet som sagt inte vad jag kan ha. Satt tyvärr en bränd skiva i när jag köpte bilen så den hjälper mig inte.inte annat än att det är kartor från 2002.

uppgraderade "os" till 3-1/63 igår
har alltså en mk3 med cd-läsare. proffesional nav med 7tums skärm.
vad heter de kartprogram jag ska söka efter? vad jag förstått så är det navteq o CARiN som gäller. navteq gör kartor till flera olika tillverkare.
så vilka program funkar för att uppgradera min? tack på förhand
fl
43
flumm
330ci -02
Glömde ju.....behöver endast för swe/skand
Ga
487
Galant turbo
750iAL TT IC -88
M5 -01

Sök på BMW Scandinavia High 2008 1 på piratviken.

Jag laddade ner den och brände den i dag, fungerade perfekt på MK3 navin i min BMW M5 -2001. Har samma OS som du.

Jag hittade ingen nyare, dom nyare var på DVD eller på torrent-siter man måste registrera sej på.

*När nyfikenheten överträffar förståndet*
fl
43
flumm
330ci -02
Tack! Funkade perfekt! Kom både dit och hem:-)
Z4
482
Z4-pirayaN
BMW Z4 3.0 Roadster -2003
VW Passat -2013
Kan man byta ut DVD-spelaren mot ett fast media, flashkort, hårddisk eller liknande?
BM
451
BMW 580
530D -09
Hej läste denna gamla tråd och hoppas ni kan hjälpa mig. Jag vill också uppgradera kartan. Läste er tråd och laddade ned BMW High Scandinavia 2008.1. Så jag undra nu hur man ska bränna ut skivan? Ska man Packa upp filerna och först vilken av dem ska man välja och pack upp? Kan ni hjälpa mig där.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.