|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ska ner till knutan på bmw cs 25 års jubileum och då tar jag med kameran hade jag tänkt.Undrar om någon har koll på om det är några roliga bilar som ska dit? Länk | |
|
Japp, jag är där från fredag em med både bil och kamera. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Samma här ;-) Mvh Philip |
|
| Jag ska ner till knutan ;) vi är tre bilar som åker ner på lördagen. | |
|
Jag ska till Knutan jag med! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Även jag kommer vara där fredrag-söndag. /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
|
Även jag ska till Knutan ! Alla ni som tar bilder på träffen, uppmanar er att även ta bilder på familjekörningen, då det kunde va roligt o komma med på en fin bild Mvh Nordstedt BMWCS #6891 |
|
| Kommer me | |
| Jag kommer att vara där fredag till söndag! | |
| Kommer ner fredag kväll o stannar hela helgen, vi blir väl en 4-5 bilar som åker ner ihop. | |
|
Ska försöka plåta en hel del.Plåtade Gatebil Mantorp och det blev ca 2500 bilder och det var ett elende att reda ut efteråt.Repotage kommer i Performance BMW UK i nummer tio tror jag att det blir. Det går bra att beställa förstoringar för dom som vill.Webb bilder 640*480 brukar jag ordna till dom som önskar det är för privatbruk och forum ej komersieltbruk.Skriv då foto Patrik Karlsson. Under dom här åren som jag fotat så har jag märkt att folk är väldigt rädda för att fråga om jag kan ta en bild på deras bil?Utan då frågar man istället efter att eventet är klart om man har någon bild på deras bil.Då är det oftast försent tyvär. |
|
|
Nordstedt fotade nog dig förra året. Länk Länk |
|
|
Åker på fredag och hem på söndag. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Jag har oxå funderat på om man skulle ha någon anmälan till plåtning så man vet vilka som vill bli plåtade. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
M.A. javisst dom bilderna minns jag, dom blev riktigt bra ! dock är 2000 numera såld, kommer i en vit E28 i år. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 |
|
| Nordstedt, jag kom på att vi pratades vid i en annan tråd efter förra årets träff. Jag lovar hålla utkick efter den vita E28:an iår. | |
|
Micke, du får/måste självklart plåta utställningen. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Kommer Fredag, åker Söndag! =) Men utan egen bil denna gång. "Europameister" redo för att festa lite nu igen då? ;) Mvh Patrik |
|
M.A. låter toppen :) Mvh Nordstedt BMWCS #6891 |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Jag kommer med Dynon och eventuellt även E9,an om jag kan lura grabben att köra den. Dyker troligtvis upp sent fredag kväll och stannar tills allt är över. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Självklart Patrik. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.