|
|
|
|---|---|
|
Fick förmånen att låna en X6 hybrid över en helg som ett pris i en tävling. Tack Paulssons bil för det :) Två elmotorer, V8 med dubbelturbo=mums :) Har aldrig åkt hybrid tidigare och det var en positiv upplevelse. Att glida fram i princip ljudlöst och se hur folk vrider huvudet och man ser hur de tänker "har den ingen motor" :). Sen trycker man till på gasen och så drar V8:an med dubbelturbo på. Ihop med den grymma aut växel lådan med paddar bär det iväg riktigt bra. Har haft 540 innan så ljudet av V8 är speciellt och visst var det samma sak här. Mullrade på ordentligt vid tomgång och vid pådrag. Inredningsmässigt kändes stolarna som mina komfortstolar dvs mkt bra. Sedan var det ju en massa extra som back-kamera, DVD spelare/skärm, Navi etc, etc. Tror slutpriset ligger på dryga miljonen för bilen så det var med respekt jag körde iväg ifrån bilfirman.. En upplevelse utöver det vanliga, det är ju som de säger i reklamen "plötsligt händer det" ! Janne | |
|
Jo, det är en fräck bil. Lite för tung för min smak, men hade jag fått den så hade jag inte klagat. Kul för dig att ha den en hel helg, du passade väl på att köra lite mer än till och från mataffären? =) __________ Mvh Grelle |
|
|
Jodå det blev ett gäng mil runt på Bjärehalvön å runt i kring :) Janne |
|
| grattis :D ja det är verkligen en cool bil synd bara att man ej har råd :P | |
|
En sån bara måste jag ha sen när jag får råd att byta upp mig :-) |
|
| Sjukt snygg. Det enda som skiljer mot den vanliga x6:an i utseende är dock en liten förhöjning på huven samt en alu-list som det står active hybrid på. Snygg mao! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.