|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar vad ni har för erfarenhet av de olika ljudsystem som finns i BMW och om alla vet vad de faktiskt innehåller? Om vi börjar med standardsystemet så har det väl en så där 6 högtalare eller så och det jag hört av det låter rätt illa faktiskt. Sen finns väl Hi-FI högtalarsystem och jag vet inte säkert men är det 8 högtalare eller? Detta har jag tyvärr inte hört, någon som kan säga vad de tycker om detta? Sen har vi bmw Proffessionalle Logic 7 dsp(vad står dsp för? ) eller Hi-fi proffessionalle som vissa säger och det har väl 13 st högtalare. Detta har jag och jag tycker det låter rätt bra faktiskt men jag kan ju bara jämföra med min saab 9-3 som jag hade innan och AS3 som det fetaste då hette i den. BMW är ju mil bättre där. Sen har vi väl Individual system med 16 högtalare och detta har jag tyvärr inte heller hört, är det någon som kan delge mig vad det är som skiljer och hur ni upplever skillnaden, är det mycket bättre är logic 7? Sen läste jag nånstans att i år så kör BMW med Harman/kardon ljudsystem istället för Logic 7, är det bättre än Logic 7 eller är det bara en annan tillverkare, det är ju 13 högtalare i båda så vitt jag förstår? Vore tacksam för era åsikter. | |
| sök o du skall finna | |
| Jag sökte på högtalarsystem men hittade inte någon tråd:( Länk? | |
| Den här tråden beskriver de olika systemen: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.