|
|
|
|---|---|
|
min luftkonditionering lukta lite konstigt. det luktar damm..jag öppnade motorhuven och tog bort micro filter och plasten som håller filtret med 4 skruvar.. men jag hittade inte hålet där man fyller på rengöringsmedlet... Är det någon som vet var hålet är? | |
|
jag gjorde likadant för några veckor sedan. När du har demonterat det som du skriver bör du se denna: Länk Här sprayade jag in rengöringsmedlet i omgångar, kändes dock inte som detta var rätt ställe att spraya in det på. På sidorna av denna del finns spjäll som öppnas/stängs beroende på om AC:n (snöflingar) är på eller av. Men som sagt, detta kändes inte som rätt ställe. Mvh Henrik. |
|
|
Kan förresten nämna att jag testade Biltemas dito. Luktade fint under några veckor (doften påminner som BMW:s original rengöringsmedel vilket var ett plus). Men nu märker jag inte av denna doften och den "vanliga" doften har kommit tillbaka (då AC:n inte är aktiverad). Antar att medlet ej är bakteriedödande utan endast en doftuppfräschare, stod iof. inte heller på burken att det var bakteriedödande. Mvh Henrik. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.