|
|
|
|---|---|
| Ja måste säga det, din bil blir bra fetare å fetare! Jag är full av beundran. | |
| Instämmer mycket snygg är den! | |
tqs |
Börjar bli dags att öppna pizzeria snart. Hehe, skoja bara... Ser rätt soft ut. |
|
Folk som säger "soft" borde öppna pizzeria... // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
tqs |
Måste skaffa fett spoilerkit innan jag kan öppna pizzeria! =) Retas bara lite. Häng på hur mycket spoilers ni vill om det känns bra. |
|
Åh, man får tacka för berömmet. Skall lacka ner den så fort lackarna har tid, skall även lacka om motorhuven pga alla stenskott. Någon som skall till Gävle imorron? /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
| Måste bara instämma i kören, mycket snygg | |
|
Jag som har sett den IRL kan intyga att den är fruktansvärt snygg. Det absolut snyggaste E38:an. Synd bara att den är så slö :-P /Zebbe |
|
|
VAAA, slö, vässar du eller ;) Ja lite mer kräm kunde man väl haft i maskin det är ju ett par kilo man skall flytta på. Får se vad som händer i vinter då jag förmodlingen är klar med looken. /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
Zebbemannen & Bimmerman, Jag gillade sportläget på automaten! =) Även jag måste tillägga att din E38:a är väldigt snygg!!! /Manuel Ps. Bimmermann, om Du visste vad det ordet betyder på tyska....netsix var nog ganska bra =). |
|
|
Nu blev jag nyfiken, vad betyder det....snusk? Kom precis hem från krogen så man är lite snusig, särskilt sen man gick upp 04.30 imorse för att åka till Gävle. Raggningen gick dåligt märker ni va eftersom jag sitter här just nu, snyft..... /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
Ingen tjej här kanske som vill åka lite E38 imorron.... Nej, trodde inte det heller /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
kan bara säga att den e ful alls fint bygge netsix =) Mvh Mr-speed BMW...för att du älskar det goda =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.