|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle fixa mitt kabelbrpott på min ny införskaffade 530D Touring E61 Men jag kan faan inte få upp bakrutan fast jag har skarvat de kablar som var av. Å jag kan inte se att någon mera kabel som är av.Det kan ju finnas någon som inte syns.Det är lite trångt att skarva dom på plats Men är det någon som vet vilken färg det är på kablarna som går till knappen.Å ligger dom i samma härva som är till torkarmotorn. Bakifrån sett längst till höger El vet någon hur man får upp rutan utan att bryta sönder plasten på luckan pga 2 skruv som man inte kommer åt. Jag fick skarva mina kablar lite provisorikt när jag inte kom åt att få ut kablarna tillräckligt. Men man undrar ju hur de får upp rutan när man lämnar in den. det måste finnas något knep eller??? | |
|
Det löste sig. Det var micro brytaren som hade ärgat i botten så kabeln var av. Så jag skalade av kablarna lite och la ihop dom så öppnade den sig. Hade köpt en micro i förebyggande från ådalens bilskrot (Mycket trevliga) samtidigt som jag köpte railsen till bilen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.