AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.103

Ny medlem och nybliven M5 E60-ägare säger hello!

Hej! Nu är jag i mina gamla hemtrakter igen! Hängde mycket här när jag ägde mina Z3:or. Sen övergav jag BMW för 3 st olika Porschar. Men nu är jag tillbaka med råge, då jag slagit till på en silverstone II M5:a -05. Bilen är i mycket fint skick och har allt det där såsom head up, aktiva stolar, Prologic 7, rollo etc.
Behöver en "familjebil" då vi har en liten hemma. Jag som tyckte Cayenne Turbon gick bra är nu helt såld på M5:an! WOW!!

Mellan februari 2007 till juli 2010 skrev jag aktivt i min Porscheblogg, Länk

Den är nu nedlagd (inläggen finns kvar) och jag har startat en ny sida som den som vill, följer.

Nystartade sidan som går i M-anda är: Länk

Tack för mig så länge!
grattis till en drömbil :D ska följa din blogg tack för tipset
Jepp, gör så. Lägger ut inlägg med jämna mellanrum. Ska t.ex. fota min kärra och polarns 545:a någon dag snart.
Ni som gillar glass och motorgemenskap kan klicka på länken till vänster i bloggen. Jag håller i motor/glassträffar i Eskilstuna/Strängnäs på somrarna. Välbesökt med allt från grymma Beemers till Porsche och Ferrari. ALLA bilar/märken är välkomna!
Visa användare
157
mackyfr
Nissan GT-R 2010
Får gratulera ;) Ska bli kul att snacka lite ang. bilen på träffarna sen!
Visa användare
98
Zizou
Audi Q7 TDI -07
Honda Civic DTEC -14
Stort grattis till ett kanon åk. Riktigt trevlig blogg du startat, den kommer jag att följa framöver. ;-)

Härligt att köra BMW igen. :o)
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Grymt trevlig blogg. Är nu lagt till bland mina favoriter. Ferrari 599 i Tysk taxi färg var ju milt sagt lite anorlunda:-)
mackyfr: Thanks och thanks för dina tips på Autolife! Definitivt!

Zizou: Tackar för det! Gör så gott jag kan! :)

M.A.: Haha, ja aningens annorlunda Ferrari!
Har lagt upp ett tips på ett nytt försäkringsbolag i Sverige.

Kolla vad ditt monster kostar: Länk
Lasse Karlsson
Ja för mig var det torsk på 3000 helåret, inget vidare!

HA DET!

modolasse
Kollade min Porsche där och den blev ca 50% dyrare jämfört med min försäkring hos Länsförsäkringar.
Visa användare
864
Impnaz
BMW M135i -13
BMW M5 E39 -99
BMWCS #7520
Torsk på 2 papp helåret för mig jämfört med Aktsam.
Hmm, intressant! Jag kollade upp många bolag och Trygg Hansa skulle annars blivit billigast. 10 300 där. Om den varit svensksåld skulle den kostat 8 700 kr.
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Mfive: Har du sett mitt PM?

/Andreas.
Nu såg jag det! Hehe...

Har svarat dig.

Mvh
mfive: kollade runt lite på din blogg och såg bild på din z3m coupe och kände igen den.. är själv ursprungligen från e-tuna men pluggar nu i linköping
vill minnas att jag såg din bil flera gånger och dregglade varje gång .. z3m coupe har alltid varit en drömbil och din var en nivå högre :D
Kul att höra Jerry!

Stämmer bra det! Anordnade ju stora cruisingar och träffar när det begav sig med den bilen.

I morgon håller jag i en STOR BMW-träff där många grymma bilar från halva Sverige kommer. Från mint condition M3 E30 till Z8 (kommer med största sannolikhet). Vi blir MÅNGA! Kom om du vill, alla är välkomna!

Läs här och joina Facebookgruppen (står i förstaposten): Länk
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Mfive: fick du mailet?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.