|
|
|
|---|---|
|
Då har vi hämtat en 328 touring -97. Tanken är att fixa till den åt grabben. Ett par små saker först bara,fläkten blåser enbart luften mot rutan och mot golvet. Ej i mitten läget. ABS och airbaglampan hade börjat lysa sen några veckor. Någon som har lite tips att börja med. Tänkte köpa "diagnos kablage"att koppla in till pc:n. Det värsta är att jag måste skaffa en åt mig själv (fast nyare)(BMW alltså). Man blir ju sugen.Går ju himla skönt. | |
|
Tja, Tänkte bara säga grattis till en bra o nice bil, förstår att du e sugen på att skaffa en åt dig själv... har inga speciella tipps vart ni ska börja leta, men att köpa en diagnostik kabel och köra carsoft är en bra idé nästa måste skulle jag vilja säga om man gillar att skruva dessa underbara bilar själv.. /Magnus |
|
| grattis :D nu är du fast.. snart kommer du skriva här igen och berätta att du köpt en till bmw :D | |
|
Finns en kille på Tradera som säljer felkodsläsare. Den fungerar även till nyare Bmw. Finns meny val längst ner i programmet när du kopplat den till datorn, där du väljer E36, E46, osv uppåt. Här kan du göra de nödvändigaste sakerna som felkodsläsa och släcka diverse fel meddelande i dispayen. |
|
|
jag har sensorer till salu sen jag höll på fixa min ABS i framvagnen. funkar hastighet och farthållare osv så bryt bara ifram. inte bak. rör inget som funkar är min erfarenhet än så länge :P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.