AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.617

köp av M5 sista årsmodellerna av E39

Nån som har bra koll på vad man ska tänka på vid köp av en M5-a E39 av de sista årsmodellerna runt 2003-or? Prisbilden börjar ju vara intressant nu runt 170 tkr oprutat. Tyvärr är ju dock många av bilarna importer.
Vanos, koppling, lmm. Det gamla vanliga :-)

Gustavs gamla/Cados nuvarande är min favorit: Länk

Mvh Philip
Synd att det är träinlägg och creméfärgat läder. Annars skulle jag varit sugen på den.

Vad för bil har Gustav nuförtiden?
Smaken är olika. Jag fullkomligt älskar inredningen.

Vad jag vet har han en blå M5 E61 ;-)

Mvh Philip
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
Marjan

Träinlägg går ju att byta ut om man vill så, annars tycker jag att den cremefärgat skin är grymt snygg.

Mvh//
ea
473
easy rider
M5 e39 2002/6
Tycker som Du cado. Caramel och träinägg är snyggt! Men passar kanske inte alla.
Cado, blir det en nyare M5:a nu? Hur kommer det sig att du säljer den?

Som sagt så har vi olika smak när det gäller detta och jag respeketerar era val.
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
Marjan

Det blir en m5 e60 eller tom kanske en m6 vi får se ;)
Skall antagligen sälja min m5a tyvär, posta om du är intreserad. års 2003.14500mil
> snygg kärra Janih, Är den sophistogrå eller safirsvart? Lite svårt att se nyansen.
Köp Cados!

Jag ser i alla fall inga fler -03 för 171.000 kr ;-)

Mvh Philip
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Finns inte så många 2003.....256 st om man räknar från sept 02 modellår 2003 eller 180 st om man räknar årsmodell från jan-juni 2003 för europa marknaden

min är tillv 24 feb o uttagen 13 mars 2003 efter min tillv 79 st till...sen va de slut...

Länk
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
Hehe Philip, alla som är sugna på en m5 e39 borde lyssna på dig ;)
Det måste vara Sveriges snyggaste -03. Färgkontrasterna samt originallooken :-)

Mvh Philip
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Menar du min,Philip Sahlsten?

1000 tack,isåfall:)

sånt värmer...

Vårdar pärlan så gott jag bara kan, man är nog sjukligt pedant...nån sorts BMW-sjuka:)

Blir nog till salu till nästa vår,till förmån förM5e60-2007 *facelift* SILVERSTONE!
Farsan har en 530IAM-05a o värre plastbil(playmobil) får man leta efter...tyvärr..
05-06 e likadana....faceliften gör grymt STOR skillnad...

Har en hel del spekulanter som skall höra av sig till våren,så sälja den blir inget problem..fått en hel del förfrågningar på garaget...

eftersom jag e utr-freak så e jag som sagt ute efter en facelift 07a silverstone med svartskinn,alu-interiör-lister,HUD,Navi PRO.Digital TV-funktion.blåtand,röststyrning,EDC,USB-anslutning,Prologic7,adaptiva kurvljus,osv

blir en resa till Tyskalnd framåt våren...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.