|
|
|
|---|---|
| Nån som har bra koll på vad man ska tänka på vid köp av en M5-a E39 av de sista årsmodellerna runt 2003-or? Prisbilden börjar ju vara intressant nu runt 170 tkr oprutat. Tyvärr är ju dock många av bilarna importer. | |
|
Vanos, koppling, lmm. Det gamla vanliga :-) Gustavs gamla/Cados nuvarande är min favorit: Länk Mvh Philip |
|
|
Synd att det är träinlägg och creméfärgat läder. Annars skulle jag varit sugen på den. Vad för bil har Gustav nuförtiden? |
|
|
Smaken är olika. Jag fullkomligt älskar inredningen. Vad jag vet har han en blå M5 E61 ;-) Mvh Philip |
|
|
Marjan Träinlägg går ju att byta ut om man vill så, annars tycker jag att den cremefärgat skin är grymt snygg. Mvh// |
|
| Tycker som Du cado. Caramel och träinägg är snyggt! Men passar kanske inte alla. | |
|
Cado, blir det en nyare M5:a nu? Hur kommer det sig att du säljer den? Som sagt så har vi olika smak när det gäller detta och jag respeketerar era val. |
|
|
Marjan Det blir en m5 e60 eller tom kanske en m6 vi får se ;) |
|
| Skall antagligen sälja min m5a tyvär, posta om du är intreserad. års 2003.14500mil | |
| > snygg kärra Janih, Är den sophistogrå eller safirsvart? Lite svårt att se nyansen. | |
|
Köp Cados! Jag ser i alla fall inga fler -03 för 171.000 kr ;-) Mvh Philip |
|
|
Finns inte så många 2003.....256 st om man räknar från sept 02 modellår 2003 eller 180 st om man räknar årsmodell från jan-juni 2003 för europa marknaden min är tillv 24 feb o uttagen 13 mars 2003 efter min tillv 79 st till...sen va de slut... Länk |
|
| Hehe Philip, alla som är sugna på en m5 e39 borde lyssna på dig ;) | |
|
Det måste vara Sveriges snyggaste -03. Färgkontrasterna samt originallooken :-) Mvh Philip |
|
|
Menar du min,Philip Sahlsten? 1000 tack,isåfall:) sånt värmer... Vårdar pärlan så gott jag bara kan, man är nog sjukligt pedant...nån sorts BMW-sjuka:) Blir nog till salu till nästa vår,till förmån förM5e60-2007 *facelift* SILVERSTONE! Farsan har en 530IAM-05a o värre plastbil(playmobil) får man leta efter...tyvärr.. 05-06 e likadana....faceliften gör grymt STOR skillnad... Har en hel del spekulanter som skall höra av sig till våren,så sälja den blir inget problem..fått en hel del förfrågningar på garaget... eftersom jag e utr-freak så e jag som sagt ute efter en facelift 07a silverstone med svartskinn,alu-interiör-lister,HUD,Navi PRO.Digital TV-funktion.blåtand,röststyrning,EDC,USB-anslutning,Prologic7,adaptiva kurvljus,osv blir en resa till Tyskalnd framåt våren... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.