AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.006

list till m front e36

Ka
71
Karlborg
328i -96
Tjenare.
jag har tappat höger list på fronten på min bil, allso den listen som går fram till där man sätter i boxerkroken. inte den lilla utan den långa som är böjd om ni förstår va ja menar. nu undrar jag om man kan köpa den listen löst eller om man måste köpa en helt ny front som kostar 2500:- eller om det är nån på detta forum som har en sån ligger :)

Kanske har förklarat lite dåligt men de är iaf en M front till en bmw 328 sedan -96
gO
1.407
gOry
335i Touring
Går att köpa löst på bmw, men med en helt ny list så kommer de nog se konstigt ut pga av att dina gamla lär vid de här laget vara lite blekta. Försök hitta en beggad på skroten som matchar.
Går nog även att få tag på helt listkitt eller delvis från ebay.de billigt.
Ka
71
Karlborg
328i -96
Okej tack för svaret.
men de spelar jue ingen roll om jag får tag på en beg eller en ny. glömde kankse nämna att den är lackad i samma färg som bilen så måste jue lacka den ny vilket som : /
gO
1.407
gOry
335i Touring
Då rekommenderar jag dig att köpa en ny och lackar upp, vore tråkigt ifall den gamla skitiga plasten får lacken att släppa efter ett tag!
Ka
71
Karlborg
328i -96
#g0ry

Okej då ska ja ringa bmw imorgon och se va dom kan ta för en sån liten detalj :P nån som vet hur mycket de kostar i frakt från staterna ?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.