|
|
|
|---|---|
|
Har en M3 som rullat en del som jag ska sälja. Den har gått 20500mil. Jag är inte så känslig med vad som står på mätaren sålänge bilen känns bra, men vet att andra är det. Så man får justera priset efter vad som folk är beredda att betala. Det är svensksåld 02a. SMG, carbonsvart, nylackad av BMW i malmö för 20000kr (kvitto på detta finns) Välservad och vevlager bytta 2005. En hel del andra slitdelar bytta, har inte alla papper framför mig nu, men det finns kvitto på över 80000kr (ink lackeringen då) senaste året. Står på 19" bbs lemans kopior med jättebra Bridgestone potenza däck (bör väl inte sänka värdet direkt?) I övrigt är den väl utrustad med elstolar med minne, stora navin, pdc, H&K ljudsystem, samt sedvanlig standardutrustning för m3. Bilen ser bra ut. Går fint. Väldigt bra utrustad. Välservad och påkostad. Men har gått ca 5-10000mil mer än andra som annonseras, så vad sätter man för pris? | |
| Runt 150 skulle jag tro | |
|
Jag skulle tro på ett slutpris på 160 med tanke på den utrustningen. Är bilen välservad och omhändertagen så är milen inga problem. Prova och sätt ut den för 169 000:- jag skulle tro att telefonen kommer ringa rätt friskt. |
|
|
hm..... jag har köpt o sålt flera M3 E46 och med dem milen blir det nog svårt o få ut 150.000 kr De flesta vill ju knappt ta i en vanlig bil som rullat långt..än mindre i en prestandavagn som en M3.. Jag tror på ett slutpris på ca 135000 kr. Lägg ut en annons så får vi ju snart svaret vetja!! Mvh Peter |
|
| 135 känns lågt för en svensksåld m3 från 02 tycker jag, fast det klart, man vet ju aldrig. | |
|
De flesta resonerar som jag gör här. Några 200k får man aldrig, det säger sig själv, provar sätta ut den för 169 så får man behandla buden som kommer in helt enkelt. Runt 160 hoppas man på, då är det en del mindre än den billigaste som annonseras (men ändå inte blir såld..) Fyll gärna på med mer input:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.