|
|
|
|---|---|
|
Om man nu som jag slängt reservhjulsbaljan på tippen och har i teorin plats för vilket avgassystem som helst, vilket håll skall man då titta åt då för att få ett riktigt härligt V8-ljud? ___ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! | |
| bästa ljudet betyder nog inte krångligaste bygget tyvär, det har jag märkt. ett 3" är nog bland det bästa med nån aftermarket resonator där bak. själv kör jag 2,5x2 hela vägen med simons o magnaflow längst bak. unikt ljud men inte 100 nöjd..... | |
|
Tack för ditt svar, men denna gången hade jag tänkt hoppa över att kröka o bygga själv, jag hade tänkt köpa ett färdigt system. Så det var det som var min fråga, vad finns färdigt över disk? ___ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! |
|
| remus är det väl de flesta köper antar jag. eisenmann har nått med har jag för mig. sen är det inte ovanligt att man lämnar den till ferrita så bygger de åt dig. hört rätt många som gjort det. dessa rostfria ligger nog runt 10 lök skulle ja tro. | |
|
A-alt finns ju alltid fast blir ju en resa för dej dom ligger i gbg Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.