|
|
|
|---|---|
| Är 100k skäligt pris för 96-97 års m3 som rullat runt 10k mil?? | |
| Om den e i bra skick me dokumentation som går o lita på hade ja inte tvekat att betala dom pengarna :) Riktigt välskötta lågmilare i kanonskick (som ja anser en bil bör vara efter 10k mil) e värda en slant för mig iaf då d börjar bli väldigt sällsynta! | |
| De riktigt välskötta tycker jag brukar ha ett överpris, många begär 120k och uppåt, tror dock inte dem får sälja. | |
|
Listpris för en fin M3 3,0 Coupe i Tyskland är €15500 enligt tidningen Youngtimer, så 100tkr för en 3,2 är billigt. Riktigt fina korrekta exemplar bör gå att exportera med vinst. Stephan |
|
|
Alltså bör en 100-120k bil vara i mint condition? Vad ska man betala för en i bruksskick? |
|
|
jag betalade 105 för miin 97a . visserligen cab. stod ute för 135k och vart i perfekt skick . jag hade kunnat tänka mig o ge samma för en coupe om den är rätt skick för dom pengarna:-) mvh patrik Do you know the muffinman? |
|
|
Tror nog det är svårt att hitta en M3 E36 i mint condition för 120k... Kanske en som är i fint skick, men mint condition för mig är i princip samma skick som en ny bil. Allt beror ju på hur pass kräsen spekulanten är. Man får vad man betalar för. Är man ute efter en M3 E36 i exemplariskt skick så kan man lika gärna skjuta till de där extra 20-30k för att få en perfekt bil. Just my 2 cents Mvh Tobbe |
|
|
Jag sålde min -97a med 11500 mil för 92.000 för två år sedan. Den var i bra skick men saker som förmodligen drog ner priset var färgen (technoviolett, iofs med svart skinn) och 4-dörrars. Det är den bästa bil jag haft. Flåklypa |
|
| Flåklypa det lät som en bil för mig, skick är viktigare än vilken kaross/färg bilen har. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.