|
|
|
|---|---|
|
haha ja som sagt... satt i bilköer idag och undertiden satt ja o pillade på knapparna på ratten. polern fråga va de va för knapp (en gubbe och 3st ))) efter.) Ja har inte den blekaste men höll in knappen och nån tant började snacka på tyska hehe... så jag sa nått tillbaka, då hoppade GPS'n igång och valde nån destination... sen säger hon ju olika saker hela tiden när man trycker.. Vad kan man göra med denna knapp? jag e knappast haj på tyska så begrep inte ett ord vad hon sa :p nått om telefonbok förstog ja hon sa iaf... men kan lova att ja blev bra paff när bilfan börja prata me mig haha :p | |
|
Om det gäller din e39:A så är det antingen att du har röststyrning av din telefon (som är/skall vara omnterad i bilen) eller så har du röststyrning av bilens funktioner. Jag har det på min E61:a vet inte om det fanns med ´just den funktionen på "gamla" BMW bilar. Sen så kan du programera om den till engelska för 500-1000:- hos BMW då kan du säkert komunicera bättre med bilen :D |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Min blogg: Länk |
|
|
Det kostar mindre att lära sig tyska Jag har det i min också det är bara att prova sig fram skoj med tillbehör roligare om man förstår dem HA Ha deT |
|
|
Toiny Om du trycker in lursymbolen och säger "Hinweis aus" så blir hon tyst! (Funkar på min iaf) |
|
|
okej okej :) tack för svaren. kollade i instruktionsboken... (inte tänkt så långt innan jag skrev här) måste försöka få tag i en lur till bilen, den har aldrig funnits.. nån som vet om de funkar med en motorola mobil? om det nu är motorolas lur som ska sitta i dvs... eller måste det vara en bmw org lur? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.