AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.128

Nån i Gävle som blivit av med BMWn?

Sida 1 av 2
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Var ner till Gävle idag med några polare och när vi cruisar runt i Centrala Gävle och kollar på snygga Bimmrar, åker vi in på någon liten gata (bakom laserhallen) och ser en snygg röd E36a, vi åker förbi lite sakta och säger att det va synd på bakspoilern som har gått sönder strax ovanför avgasröret...
Vi tänker inte mer på det och åker vidare in mot stan, 5min senare kommer den röda E36an i full fart och lägger sig framför oss vi åker lungt och försiktigt, svänger in på Nygatan och kör lite lungt och vi lägger oss framför E36an och jag tittar bakåt och ser att killen sitter och svär och pekar på oss, samtidigt som han lägger sig väldigt nära oss och sedan börjar försöka preja oss av vägen och greja...
Vi försöker ju fly genom att dra på utav helvete in på olika smågator runt omkring där och killen kunde ju verkligen inte köra BMWn eftersom det var varvstopp hela tiden på den tyckte jag... Till slut så är vi tillbaks på Nygatan och stannar för rött vid parkeringsgaraget och tror att han är borta då han dyker upp i bakspegeln och tvärnitar strax bakom, hoppar ur och kastar sig upp på taket och ner genom takluckan och tar tag i polarn (förarn) runt halsen och skriker åt honom: Vad fan skrattar du åt??? andra polarn som satt i passagerarsätet slår till han på armarna några gånger tills han släpper och hoppar in i E36an igen vi kör mot rött och försvinner därifrån, sen dyker han upp jämsides och visar pistoltecknet typ som: jag ska skjuta skallen av er!!! Vi blir livrädda och flyr ut till Valbo och hoppar i Ikea soffor...
Nån som känner igen den här killen???

Han åker en Röd E36a förmodligen 325a (6a iallafall) regnr: EFT533 eller det kanske är din bil som blivit stulen...

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Glömde ju skriva att det är sånt här som gör att BMW får bra rykte...

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
th
141
thorphedo
525 - 91b
det var det jävligaste...

Länk
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Man vart ju lagom skraj kan jag säga...
Förarn hade kopplingsfrossa ända ut till Valbo...

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Dags att montera in lite extra utrustning. 2st handgranter plus 1st magnum 44.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Vad hade ni för bil föresten? Önskar att man har en 240 eller liknande och sätter den fint i sidan på killen så blir han nog lugn.
sh
820
shu!
525i -91
vilket saer....hade han hoppat upp på mitt tak, så hade jag blivit så gudförbannad att jag slitit ner han genom takluckan och krossväxlat med hans ansikte..hmm du har juh hans regnummer. Anmäl han för olaga hot, olaga intrång, misshandel osv osv...Då lämmnar han er säkert ifred i fortsättningen.

// Giv en olle! å gär`n rivar!
As
119
Ash
///M Roadster -98
Håller med, polisanmäl.

/Ash
Jepp, polisanmäl.
Jag och en polare var med om en liknande händelse, vi polisanmälde. Visade sig inte vara första gången han gjort så här. Puckot blev inspärrat på 2 år.

Fredrik M - Z3 2.8
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
Kan det vara så att han trodde ni var delaktiga i ngt? Jag menar, om ni försöker fly så verkade det kanske misstänksamt? Han kanske trodde att det var ni som sabbat bakspoilern eller ngt? O som sedan försöker fly? Försöker bara tänka mig in i situationen som för övrigt verkar helt absurd...

*Best Man Wins*
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
acey: Vi åkte en 318iS -90 (toppskick)...

shu!: han var förmodligen påtänd, så hade vi dragit ner han genom takluckan hade han väl sparkat sönder inredningen och oss...

Vi var till Farbror Blå men dom jävlarna stängde 3minuter innan vi kom dit, då ringde vi dit istället men då var det ingen som svara...
Då vart vi less och åkte till Ikea och sket i det...
Men jag förstår inte hur man kan bli så dum, att man hoppar in genom en taklucka och slår folk mitt inne i stan där det är fullt med folk runt omkring...

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
sh
820
shu!
525i -91
Hahah....ni var juh fler än han :)
jaja jag skulle iaf anmäla han..

Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
shu!: har du träffat en knarkare som vill slås när han är påtänd??? Han tål va fan som helst...

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
sh
820
shu!
525i -91
cosmos...jo det har jag, tyvärr

325Ci
Varför drog ni inte in han i er bil o nitade han rejält?? kört ut i nån skog eller nått och dumpat han efteråt. rätt lätt att säga så men ärligt talat så tror jag att jag o mina polare skulle gjort det iaf.. =)

Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Om man är ett par bastanta killar så är det bästa att göra som 325Ci säger. Sånt drägg är det ingen mening att dalta med, det bästa är att att banka skiten ur honom. Och kom inte sen och snacka om människovärde eller att det är synd om hans morsa eller något sådant bullshit, såna här personer skall oskadliggöras!
ma
48
mackett
528iA Touring -97
Ett bra tillbehör i bilen är ett brännbollsträ av god kvalité.. tjaskar bra i skallbasen på sånna idioter! =)

aldrig mer Audi!
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
killen trodde säkert att det var ni som förstörde hans bakspoiler och såg er lämna bilen eller kanske något vittne sett er bil stanna bredvid hans o sen kört.
Sedan sagt till ägarn..
Annars tror jag inte han skulle jaga er sådär.
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Vi stannade inte ens åkte ganska fort förbi, dessutom satt hans brud i bilen då och han var inte i bilen...

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
Visa användare
2.543
azkikr
135i Cab M-sport -08
X1 Sdrive 20i M-sport LCI -13
Suzuki Ignis Sport -04
hur kan en sån idiot ha brudar i bilen å inte jag... *suck*

/Jonas
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
azkikr: har funderat på det jag också, men brudar verkar dras till idioter...

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.