|
|
|
|---|---|
|
Tjena Som rubriken lyder, någon som vet något om denna? Länk! Ser väldigt fin ut på bild iaf. /// Nicke | |
|
Ser fin ut på bild men är det inte motorvätskenivålampan jag ser lysa på en av bilderna? Det ser ju inte allt för bra ut! Men bilen ser fin ut. 19" replika M6 med billiga däck, inget jag skulle vilja köra med i regn direkt.. Annars mycket fräsch! Åk o ta en titt samt gör en liten bakgrundskoll i tysklan om den är importerad vad mätaren stog på vid senaste besiktning i tyskland isf.. Lycka till med nybilsköpet! BMW CS #07491 |
|
|
Det är inte motorvätskenivå, det är däcktryck varnare som de inte vet hur man nollställer förmodligen. Angående priset: För de pengarna kan man hitta en 325 E90 istället. En BMW gör sig bäst med minst 6 cyl tycker jag. |
|
|
(Såg nu att den var svensksåld) Synd att den har gått över 10.000 mil då gäller inte motor och drivlineförsäkringen längre om det skulle uppstå något alvarligare fel..mvh BMW CS #07491 |
|
|
Tack för era åsikter! Föll för utseendet men tror nog att jag ska leta efter något motorkraftigare istället. /// Nicke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.