|
|
|
|---|---|
|
Hade en diskussion med en kollega som hävdade att internettrafiken generellt ökar under sommartid. Jag kan hålla med till viss del, men jag tror att just bilsajter och andra motorrelaterade dito har en trafik som sjunker. Ser man på AP så omsätts sidan med "100 nyaste" betydligt mer långsamt än under "Of-season". Jag tror helt enkelt att bilmänniskor ägnar sig mer åt sin bil än internet under sommaren. Ok för att surfandet generellt ökar, men det är nog på andra sajter. Detta tror jag gäller andra motorsajter än just AP. Håller ni med eller har jag fel? | |
|
Finns det statistik som säger att surfandet ökar under sommaren? Man borde väl ha annat för sig än att sitta vid datorn? =) MVH Christofer |
|
| Jag tror det är tvärt om. Jag har arbetat fram till idag och tydligt märkt hur inaktivt det blir runt om på nätet under sommaren. Folk sitter inte hemma framför datorn helt enkelt. Nu slipper ni mig också på ett tag ;) | |
|
Det är till 100% att surfandet går ner under sommaren. Believe me. Jag kolla såna här saker dagligen i jobbet. ------- //Lövet |
|
| Andreas, vet du hur jag kan få tag i dessa siffror? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.