AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
4.320

BMW 6-serie Gran Coupé bekräftad

Se
56
Seattle
325CiA -01
325iA -10
Så kan nya A7 kasta sig i väggen!

Länk
ch
129
cheffer
525i -90
Galet lyckad bil! Riktigt snygg är den :)
hoppas v12 kommer till denna bil.. en sådan med några år på nacken och man har en perfekt bil njutning
såg nu att jag hade skrivit lite konstigt men blir så när man är trött.. menar att en sådan bil med ettpar år på nacken så har jag råd och kan verkligen njuta :D
Länk då dröjer det väl inte länge innan vi får se bilen produktionsklar
Länk
Länk spionbilder på kommande gran coupe.. är ju en 6-serie med 2 extra dörrar.. snyggt
Länk lite mer bilder.. lookin good :D
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Ja fulare bilar har man ju sett :) Läckert!
Visa användare
331
riwa
318iT -04
Z3 3.0R -00
Synd om BMW ska göra utseendet på modellprogrammet identiskt rakt igenom. Som Audi gjort i ett par tre år nu.
Ingen större skillnad på linjerna i 5, 6 och 7 serierna för ett otränat öga. Troligen blir väl både kommande 3 och 1 serie stöpta liknande. Är inte övertygad om att hoydonks design har mycket mer att erbjuda nu. Jag vet att dom säljer bra men jag gillar särprägel.

Kan även vara jag som har fel?

Riwa
Länk siktad på ringen med m-paket.. ser sjukt bra ut.. snälla bmw lägg en v12 i denna bil :D
Absolut bör det placeras en V12 i denna bil.

mvh/ Anders
St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

Länk Kommer även med M-sportpaket. Ser ut att vara en 650i eller vad tror ni?

Denna lär inte bli billig tyvärr men så mycket snyggare än Audi och Merca. Personligen en av BMWs absolut snyggaste modeller just nu, 6er och Gran Coupe.

Nästa steg vore ju Lamborghini Estoque Länk Länk Länk (om jultomten är snäll i år och ifall de ens kommer producera några) :) Vilken bil!

Eller lite offtopic: en Estoque kombi Länk
St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

Oj Jerry missade din post my bad, kul att det finns likasinnade ;)
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Trevlig bil, men A7:an är snyggare enligt mig. Nya CLS:en är inte riktigt lika smäcker som den gamla i baken heller, något för stora lyktor!

Estoque kombi däremot - ojoj, sicken bil.. :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.