|
|
|
|---|---|
|
Dags igen att kolla vad marknaden tycker. Bilen ska inte säljas, vill bara kolla så att jag följer min avbetalningsplan. Info om bilen: Uttagen 20060830 Producerad 20051212 Gått cirka 6500 mil 325, E90 Automat Alarm Fällbara säten Isofix Storage compartment package Xenon M-sportpaket: 18" m-sportfälgar Star Spoke 193 Utvändig optik Svarta lister Sportstolar Antracit innertak (svart) Sportratt Tonade rutor från fabrik Bilen har inte Comfort eller Advantage vilket innebär: Business CD med AUX-ingång Manuell klimatanläggning Farthållare med bromsfunktion, men ej aktiv Ingen parkeringssensor Komplett servicebok Inga dörruppslag eller repor, stenskott finns men normalt för dessa miltal. Köpt till: Nokian vinterdäck på Ace alufälg. En säsong gamla. Hifi-System Alpine eftermonterat högtalarpaket. Sommardäck Continental Sport Contact 3. Ca 300 mil. 7000K Angel Eyes. Senast fixat: Bromsbelägg bak (Bromsbelägg fram och skivor ca 80% kvar) Meguiars helrekond samt lackskydd 20100427 Besiktigad utan anmärkningar 20100617 Länk Vad ligger värdet på? | |
|
Hej. Bilen ser fin ut med rätt utrustning på utsidan, men att du saknar comfort o advantage pkt gör det inte lättare värdera bilen... Men tror att du har ett värde på bilen som betingar ca 165-175 på den privata marknaden. |
|
| Ja det är lite det som är bekymret, det som talar för ett högre pris är skicket (väl omhändertagen och servad), automat och m-sportpaket. Det som drar ner priset är helt klart bristen på Comfort och Advantage, främst då ACC. | |
|
Runt 160'-170' skulle jag tro. mvh Marin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.