|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Tänkte mig att jag skulle bli medlem på denna underbara hemsida!, dock vet jag inte om detta är postat i fel forumdel. För idag slog jag till på en bmw!. Har letat i snart ett år efter just min bmw, och idag köpte jag den. Grymt nöjd med den än så länge. Hoppas jag blir välkommnad på denna hemsida:). | |
|
Grattis!! Och du kommer att vara nöjd i många år men märk väl att nu har du blivit "smittad" av BMW-sjukan!! Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Grattis till din BMW och välkommen till detta trevliga forum. ;-) Härligt att köra BMW igen. :o) |
|
|
Hej! Lånar tråden lite! Vill också passa på o tacka för all matnyttig info. Suktat efter en Bmw länge och i fredags slog jag äntligen till :-). Nu är det bara att vänta...3dygn 5h 20 min kvar...Varför går tiden så långsamt när man väntar? :-) |
|
|
välkommen båda två. ser att du köpt en e30 robinrs, det är riktigt trevligt. ta hand om den ordentligt. flumm: är det leverans du väntar på? |
|
| upp med bilder också grabbar. | |
|
Verkar vara många nybilvna bmw ägare här =) grattis till köpen och hoppas ni ska bli nöjda.l Själv blir man ägare till sin första bensin bmw på fredag svart 335i m-sport -07 dock min tredje svarta bmw´n med m-sport =) |
|
| du går sakta åt rätt håll. efter den blir det utan turbo. | |
| Japps ska hämta den på torsdag. Suttit och läst instruktionsboken idag. Hittade en engelsk på nätet så länge. Bättre än den tyska som medföljer. Spräken si nisht doich. :-) | |
|
tyska är ju kungligt. men kanske lite jobbigt i en manual. vi väntar fortfarande på e30-bilder. |
|
|
gött jag köpte en i förra veckan. |
|
|
Ska knäppa lite bilder idag på den tänkte jag, dock är inte vädret det bästa just nu!. Men tack för det varma välkommnandet! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.