|
|
|
|---|---|
|
Lite VÄL trist, eller vad tycker ni? Länk | |
| A5 XXL. Oj vad trist Audis design är numera. | |
| Det är en Audi så det är ju inte så konstigt att den ser lite trist ut. | |
| Är inte inredningen lite lik nya 5-serien+nya 7-an?. Tycker annars att inredningen var rätt snygg. | |
|
Så ni menar att designskillnaden mellan 5-serie och 7-serie är så mycket mer dramatisk? ------- //Lövet |
|
| Den skiljer iallafall mer än A5 och A7 | |
|
Sen är det givetvis bara dumt att diskutera design, då det varken finns rätt eller fel. Dock så tycker jag inte att Audis design har utvecklats så värst mycket dom senaste 10-15 åren, utom kanske att dom har härmat Bangles Flame-surfacing. Men det har ju iofs nästan alla andra bil-designers också gjord. Jag tycker på inget sätt att Audi gör fula bilar, men som sagt det har inte hänt så värst mycket dom senare åren. |
|
|
Enbart på det här forumet. Frågar du på Audi forumet är F1 och F10 identiska... Alla märken har en identitet de måste hålla sig inom. ------- //Lövet |
|
| Men Audi har ändå drivit märkesidentiteten in absurdum. Framifrån är det väldigt svårt att se nån skillnad på nån av alla deras modeller. Det är ju inget lagkrav precis. | |
|
Länk Länk Who's who? ;) ------- //Lövet |
|
| Håller med dig om att just 5an och 7an blivit rätt lika. Men det gör ju inte Audi roligare. De har kört den där spaceframe-grillen i många år nu. Och på i princip alla modeller. Inte för att de är fula, bara lite fantasilösa. | |
| snygg insida men utsidan var riktigt trist | |
| Förbrukningen för A7 3.0 TDI Quattro är 6,0 medan F10 530d utan xDrive drar 6,1. Uppmätt testförbrukningen för Q7 med samma motor som A7 är lägre än för X5 30d trots att Q7 väger mer än X5. Bra jobbat Audi/VW. | |
|
Jag tycker den är snygg, riktigt vass akter. Audi har blivit vad BMW var för 20 år sedan, ser ut som korvar i olika storlekar. |
|
|
Man måste se bilen i S-kostym med lite kaxigare fälgar för att designen ska komma till sin rätt. Jag tycker att Audi gör riktigt snygga bilar i synnerhet rs5, rs4, ttrs och R8 spyder //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.