|
|
|
|---|---|
|
Någon mindre begåvad person tyckte tydligen det var roligt att hoppa in taket på e34an,nu är frågan hur man ska göra. Jag har riktat taket så att det ser skapligt ut men det kommer aldrig att bli bra utan takbyte vilket bilen är för gammal för. Går det att sälja en bil med defekt tak? Eller är det bara o skrota direkt? Synd på bilen som gått 21tusen går klockrent med fung ac felfri inredning drag motvärm mm. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk | |
|
Suck...jag har så förba**at svårt att begripa mig på dessa individer, lider med dig :( Tja, om det nu går att sälja en dylik är väl lite svårt att sia om så där direkt utan att ha sett vagnen, men antagligen... Ok att priset inte blir i topp direkt, men att sälja går ju säkert om det som du säger iaf ser skapligt ut nu... Har du någon bild på skadorna? Mvh Janne. |
|
|
Du som bor i skoglän, har du inte kontakt med någon rallymek som kan hjälpa dig med bytet? De har ju erfarenhet av takbyten:) På det sättet reparerade min bror en rullad Saab relativt kostnadseffektivt, för många år sedan. |
|
|
Janne:nej har ingen bild på skadorna men kan väl säga att det var ett rejält fågelbad+att mittbalken var knäckt.Problemet med plåt som blivit så sträckt o lång är att få till den ursprungliga formen igen. Mats:jag skulle fixa o byta taket själv men tycker bilen är för gammal,om man spekulerar i att en 95a i bra skick kanske står i 20 000:- med lite tur. Och nu kanske man kan få 7-10 så är det liksom inte värt besväret med att skaffa tak lyfta rutor svetsa spackla o lacka. Ett annat alt är väl att sälja den i delar kan väl börja med den automatiska innerbackspegeln :) Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Tråkigt med vandaliseringen, men borde det inte vara möjligt att göra en cab av den? Den kanske eventuellt skulle behöva reggas om som ombyggt fordon, hör med SFRO. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.