|
|
|
|---|---|
|
går i tankarna att köpa en M3a.. tänkte om någon visste hur pass dyr försäkringen är på en sådan? har i dagsläget en Evo9a och den är ju inte direkt gratis i försäkring betalar ca 12000 om året... tror ni att en m3a är billigare eller dyrare än så? mvh | |
| Varför inte kolla med ditt försäkrings bolag så får du en korrekt jämförelse. | |
zcooter |
vild gissning är att du hamna på samma summa och samtidigt mer körglädje :-) men som sagt det är en vild gissning |
|
En m3 på mig med e92 coupen kostar 16000......jag e 26 år. Min bilfärsäkring på min 335 kostar 8700/år. Hade min pappa ägt bilen hade det kostat 6700....de skiljer lite beroende på ålder. Då tror jag att jag ligger bra till jämfört med många andra 26 åringar... |
|
| Jag skulle vilja veta vad detta är för försäkringsbolag :) | |
|
Jag fyller 26 i år och jag har 6900:- Hel försäkring på min 335 jag kollade m3 e92 så fick jag 11000:- Trygghansa: 9000 kr i självrisk har även min hemförsäkring där |
|
| Det låter för bra för att vara sant! Ialla fall för m3:an... Hur många försäkringar har du där? | |
| hem o bil försäkring | |
| Kan nog stämma med en så hög självrisk. | |
| Jag har själv en så hög självrisk nämligen men slutar på 16800:- samma ålder... | |
| Själv har jag också en 335 och jag betalar nog 9000kr /år och med 3000kr i självrisk men då har jag alla mina försäkringar hos LF. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.