|
|
|
|---|---|
|
Tänkte höra med panelen vad man kan få för pris för mina fälgar med rft däck? Tacksam för svar.. | |
|
så här ser dom ut.. Länk |
|
Roffa1 |
Vet att en forum-medlem tidigare annonserade ut likadana M-fälgar mod 193 hos Powerbörsen, vill minnas att hjulen var använda 50 mil (i det närmaste helt nya) Begärt pris var omkring 10-12.000:- Ett kanonklipp! Priset/värdet på dina hjul är helt beroende på skick samt hur mkt däckmönster som finns kvar? är fälgarna i bra skick utan skavda kanter och med ca 5mm däckmönster kvar så tippar jag du kan få ut 7-8000:- (sitter det orig RFT på fälgarna?) Tyvärr, så letar väl de allra flesta efter 19" |
| Dom är som nya fälgarna, ska lägga ut dom för 6000 kr hade jag tänkt mig.. Sitter orginal rft däck på fälgarna, inte mkt kvar på bakdäcken 3-4 mm.. | |
Roffa1 |
Ajvar: De lär nog bli sålda ganska så omgående för 6000:- Vad har du på gång istället för 18" ? |
| Ska köpa mig ett par linea corse 19 lemans i sådana fall. | |
|
Gav 10tkr för en sådan uppsättning ( i stort sätt oanvända) för ett par månader sedan. Annonsen, var för övrigt, på Powerbörsen. |
|
Roffa1 |
Ajvar: Synd att det är så hög fälgbana Linea Course Le mans..de ser nästan ut som små 17" p.g.a synvillan. |
| Du har rätt Roffa, men tycker ändå att lemans fälgar sitter klockrent på e90.. | |
| Ngn som vet ifall fälgarna jag vill bli av med passar en 05- e46 touring?? | |
Roffa1 |
Vet ej om det passar rakt av, men E46 är ej anpassad för att rulla på RFT. Tror ej heller att inpressningsdjupet (ET) är detsamma. |
| Nu finns dom på blocket fälgarna om det är ngn som är intresserad.. | |
|
Har du länk till annonsen? --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| Fälgarna blev sålda på 2 timmar, inte illa.. Sålde dom för på blocket 7000 kr. | |
|
Grattis! ;-) MVH Christofer |
|
| För billigt alltså eftersom det gick så fort. :p | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.