|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! är återigen på väg in i bmw träsket...:-) Denna gång jagar jag en 335, nån här som kikat på denna? Länk tänker mest på det låga miltalet, den har ju rätt pris men har ju varit ute ett bra tag!! Hos 2 olika handlare dessutom... Mvh Peter | |
| E den importerad? Ser bra ut annars men vill du inte ha nav? | |
|
Nej, nej och åter nej. Den firman hette förut Europe Bilcenter. Sök här på forumet så får du upp trådar om skruvade och krockade bilar, mordhot och annat "kul". ------- //Lövet |
|
| Hehehe, bra att nån har koll! | |
|
Gillar speciellt denna textsnutt i annonsen: "En ägare Doktor född 52" Det säger väl allt... =) |
|
| Så du menar att en doktor inte skulle vara mer trovärdig än en städare;) | |
|
>>Andreas Menar du att det är helt omöjligt att hitta en fin och schyst bil hos Ultimate cars?? Det är för tusan en -08 som har gått under 3' mil! Dessutom ligger Kneippbadens bil (aukt. BMW gandlare)granne med dom, så det är bara att kolla upp bilen genom dom. Jag skulle definitivt kolla upp bilen om jag var spekulant och inte avfärda den direkt. Mvh Marin |
|
|
Jag tänker iallafall inte kosta på mig resan dit...ÄR det samma bilhandlare som Europe bilcenter så tänker jag inte gynna dem med en krona efter alla de lurat! Är ju tom bekräftat i radio/tv. Mvh Peter |
|
| Vad e de de gjort då? | |
|
Jo, väldigt vanligt att en läkare född 52 kör en BMW 335. :) |
|
|
Bor inte du i Norrköping? Hur kan du då ha missat vad som försigår hos den handlaren? -Har du läst tråden om killen som handlade en 740iA där och blev mordhotad när han skulle hämta fälgarna som enligt avtal skulle ingå? -Har läst fallet när de fälldes i tingsrätt för att vid upprepade tillfällen ha sålt skruvade bilar? Att bilen är en -08 är oväsentligt. Vad bilen har gått i verkligheten har vi ingen aning om men oddsen är låga att det inte är 3000 mil. Själv har jag varit intresserad av en S6+ de hade i lager med 14.000 mil för ett par år sedan. Intresset svalnade ganska snabbt efter att det visade att bilen fått kamremmen bytt vid 18.000 mil 3 år tidigare! Det är en rövarfirma. Man handlar inte där eftersom man då stödjer den typen av verksamhet. ------- //Lövet |
|
|
De har fifflat med mätarställningar, tidigare kunde man googla fram ett fall där en kvinna köpt en nyare Audi som senare skar, och verkstan vägrade stå för kostnaden pga motorn var (slut)....mätaren stod på ca 12000 mil:-) och sen var ju pajkastningen igång mellan firman o kvinnan... |
|
|
Andreas, menar du mig?? Jag bor i växjö:) |
|
|
Nej, förlåt jag menade Marin. (Men när jag började skriva fanns inga andra inlägg under hans). ------- //Lövet |
|
| oki, fast jag hade inte koll på snubben heller så ryktet har inte spritt sig neråt iaf:) | |
|
Jo, jag bor i Norrköping och jag vet mycket väl vilka grabbarna är....och jag vet vilket rykte dom har. Men just den här 335an de säljer, behöver automatiskt inte innebära att den har gått 10 varv runt jorden, och sedan blivit uppeldad efter att den har varit med i historiens största seriekrock. Isf skall recondkillen ha en eloge ;-) Jag försvarar inte dom där grabbarna, men jag anklagar dom inte för nått heller. Jag skiter väl i dom! Det är upp till var och en att kolla upp den tänkta bilen. Som sagt, Kneippbadens bil ligger 10meter ifrån dom! Om jag letade efter en vit 335 med låga mil skulle jag deffinitivt kolla den här också. Vad har man att förlora, förutom lite tid? Dessutom är det inte direkt nått överskott på vita 335er i Sverige. Mvh Marin |
|
Djuro |
Är det någon som varit o tittat på bilen? Ser att den fortfarande är kvar till försäljning.... |
| Hur kan ultimate cars vara det gamla Europe bilcenter när dom fortfarande "lever" på sin gård nere vid leons och landbloms? Och för det andra skulle inte ja heller fundera på den bilen bara känslan av oseriöst folk när man kliver in i hallen räcker för mej. | |
Roffa1 |
Konstigt att inte Kneippbadens bil flyttat, med en sådan "gigantiskt bilskojare" till granne så sjunker väl antalet kunder. Risken finns väl att skojarnas verksamhet kastar en skugga över hela området. |
|
Bilen är Italien import. Den låg ute för 395 tkr första gången. Min vän har ringt på den två ggr ena gången var det deras bil andra gången en kunds bil de skulle sälja. |
|
Roffa1 |
Sevak var det Kuschtrim som var intresserad? han letar ju 335, har han sålt den svarta 325:an ? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.