|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa denna och ska titta på den nu på lördag , vet att den gått ganska många mil men är priset relevant satt och vilka faror ska jag titta efter ? . Den säljs ju av en certifierad BMW ÅF , vilka fördelar har jag av det och är köpet tryggare via dem än via privatperson ? Går man in på molins bil och tittar på de högupplösta bilderna så ser bilen riktigt fin ut i karossen men är bilen sämre vid 30.000 mil än vid säg 26.000 ? Dvs har milantalet ngn betydelse om bilen är skött ? Länk till bilen : Länk | |
| Om du inte skulle köpa den så kan du köpa min: Länk miltalet och antal ägare spelar givetvis STOR betydelse. | |
|
Den första bilen var mycket snyggare på bilderna. Köp den. Livet handlar om utseende =). |
|
| Håller med att den första är finare. Tyckte aldrig min var fin med originalfälgar och så. Däremot var mil och skick tilltalande när jag köpte den. | |
| Ska du ge 49k för nåt som gått så mycket så kan du ju lika gärna köpa min för 90k. | |
| 90.000 kr är ca 40.000 kr över min budget , så njaaa :-) Har kollat upp bilen och den verkar vara i okej skick och få ägare . 30.000 mil är mycket men jag räknar med att en sådan bil står pall för en 10.000 till med god omvårdnad . Har jag tur kanske jag kan få ned priset en aningens också , vem vet . | |
|
Cete: Det är klart. 16" originalhjulen är inte så upphetsande. Utseendemässigt verkar hjulen och färgen vara det enda som skiljer. Men vilken skillnad med dom hjulen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.