AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
681

spoiler hörn

Hejsan.

idag lyckades jag med beriften att köra sönder spoilern på bilden mot ett berg även kallad trottarkant. själva spoilern klarade sig som tur var men inte den svarta plasten som sitter under i hörnet på spoilern. den andra sidan är också sprucken så lika bra att byta båda, men nu till mitt problem jag vet inte vad de heter så jag hittar inte när jag söker runt. tänkte ifall nån vänlig själ kunde hjälpa mig vad de heter och var jag kan hitta det. tänkte bilskrotar eller dyligt.

tacksam för svar....

Mvh: Grosse
Visa användare
17
Snabbe
525i Touring -03
Honda Civic LSi -98
Saab 9000 A50/200 -97
Vad är det för bil i fråga?

Det är den som går vilse som finner de nya vägarna.
haha skrev ett inlägg som försvann så fick skriva om och glömde:(
det är en 525i touring -03. den har m-sport spoiler men det kanske inte spelar nån roll
Visa användare
17
Snabbe
525i Touring -03
Honda Civic LSi -98
Saab 9000 A50/200 -97
Den svarta "flärpen" är en del av innerskärmen om jag inte är helt ute på Monarken.

Det är den som går vilse som finner de nya vägarna.
jo men det är ingen flärp som jag menar utan "kuddarna" som sitter i hörnen under spoilern. måste vara vanligt att köra sönder dem på vintern och dyligt.
ursäkta att jag bombar sönder tråden, men men.. har läst något om luftstyrning men det verkar inte stämma att det heter så. plastkuddarna som jag menar är de som tempgivaren sitter i på bilens högra sida eller vad det är...
har letat här Länk
men hittar inte det jag vill,.:(
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.