AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.031

Ruby black metallic (individual)

Pr
1.031
Profossen
En VW familjebil, letar BMW
Är rätt så sugen på denna färg men skulle behöva lite input från någon som har sett den på en bil "i verkligheten" så att säga... Är den lika snygg "live" som i katalogen?

Om det är någon som kan uppskatta prispåslaget (60 k?) så vore det fint! Säljaren på BMW prioriterade andra saker idag, såsom att prata i telefon med en kompis om fotbolls-vm och jag orkade inte vänta ut honom :)

En sista fråga: Vad händer om (när) repNisse är sätter nyckeln i sidan? Antar att det är lite svårt att handla lacksstift på Mekonomen, hehe...

Tacksam för er hjälp!
Har bara sett den på bild, tex Länk , tycker den är riktigt läcker.

Prispåslaget är "bara" 21300 enligt prislistan så det är inte så farligt påslag jfr vanlig metallic.

---
BMW - Lite dyrare, mycket bättre
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Varför handla lackstift på Mekonomen när BMW finns. :)
Pr
1.031
Profossen
Oj, det var "billigt"! I vart fall jämfört med vad vissa fälgar kostar... .-)

Ang "lackstiftet": Min rädsla är att jag ska slanta för färgen, få bilen repad och därefter inte få den omlackerad bra eftersom det är en specialfärg med flakes (?) etc... Det kanske är överdriven ängslan, men det vore verkligen trist om det skulle hända..

Pr
1.031
Profossen
Tittade på länken nu, tack för den! Fan vad snygg den här färgen är! Måste vara många som valt den tycker man, skumt att man aldrig sett den...
//
469
///Mike B
523iM Limo -00
Som sagt ruggigt snygg färg. Skulle kunna ta den e91:an även med den vågade inredningen som faktiskt blev sjukt bra. Färgen var ju löjligt fin iaf. Mycket djupare färg går inte att få.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.