|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
| Dom här är schyssta Länk | |
|
Fanns ett par på blocket Länk Tur att dom inte hade svart kant, för då hade jag nog köpt dom :) 28 loppor :( |
|
| Länk Mitt bidrag till diskussionen ;) | |
|
Woooaaah! Är det de mattsvarta från BMautosport eller svartlackerade original CSL? Riktigt snyggt på Phoenixgult! |
|
|
Det är Bm:s csl som är lackerade sidenmattsvarta. En bild till Länk |
|
|
Tyckte jag kände igen dem :) Jag funderar på en uppsättning sidensvarta eller antracitgråa till min. Sidensvarta är ju riktigt fina! |
|
| Ja det blev riktigt klockrent! Speciellt med mattsvarta njurar och gälar :) Dessa är lackade i Sverige.. Har för mig bm kunde grejja lack också!? | |
|
Han säljer både mattsvarta och antracitgrå: Länk |
|
| Okej kom bara ihåg att han sålde silvrigt. Men då har han utökat :) | |
| dessa är populära i bl.a usa, min polare beställde hem dom till sin e92 tidigare, skitsnygga! Länk | |
|
19" VMR V710 har kommit med 10" bred bakfälg nu. Tror det blir såna iställe för VB3an. Med 9,5" framfälg och i mattsvart såklart =) |
|
|
Twinsturbo: Den bilen är mer än läcker ;-) ///M. Pedersen |
|
Gee |
VMRs CSL replika fälg har funnits i 10" ett bra tag nu, ger en riktigt snygg konkav look |
| CSL fälgar omlackade i gunmetal: Länk | |
|
Gee! Jo det vet jag. Och det är VB3 modellen som liknar CSL! Men V710 har bara funnits med 9,5" bak förut ;) |
|
Gee |
Okej Enfeldt trodde du syftade på tillskillnad mot VB3 :) |
|
Så om man ska köpa CSL-kopier är det BM Autosport man ska lägga sina pengar på? Länk |
|
| M.Pedersen: Låter bra :D | |
|
dessa tycker jag... Länk /JS |
|
|
Finns tyvärr ej att köpa längre. /JS |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.