|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
| De sista är BBS CH-r black | |
| Jag tycker dessa är snygga;) Länk | |
| Dom såg endå helt ok ut, lite udda ;) | |
| Original 18 tum är mest elegant | |
|
BBS Challenge R black, dom va grymma ändå! Men får man verkligen plats med dom? 9*20" et 24 fram och 10,5*20" et 24 bak... :D |
|
| Enfeldt - Visst får man det Länk förvisso med valsade skärmar;) | |
| Har missat vilken färg du har men dessa passar ju grymt bra på en vit M3 Länk | |
|
Min är carbonsvart! Ja dom satt bra på den vita M3an! Vad är det för et på den svarta med Rial fälgarna? Vet att det skrapade bak på den ibland än fast den var valsad... ;) |
|
| Den vita va riktigt snygg! | |
| Enfeldt- kolla med Ribban_ här på forumet, det var hans bil på länken. | |
|
Enligt ocl-brorssons så passar inte BBS CH-R black varken i 19 eller 20" på M3 E46 =( BBS CH black passar dock i 19". |
|
|
Skulle göra en beställning på VMR VB3 fälgar i Matt svart. 9,5*19" och 10*19". Men dom var slut på lagret och kan levereras först i slutet av februari =( Får se om man hinner ändra sig innan dess. Några nya tips? :D |
|
|
Om du är inne på CSL style så kanske Länk kan va nått. |
|
| Tack för tipset men gillar inte riktigt den modellen. :) | |
|
BMW-Göran, det var ju du som startade tråden! =) Har du hittat några fälgar än? |
|
|
Det var ett tag sen, men hitta faktiskt en uppsättning äkta BBS lm för en rimlig peng, så dom åker på till våren, ska bli kul,och tack för alla svar! :) |
|
| Härligt! Lägg upp lite bilder rimsen och bilen ;) | |
|
Jag tänkte sälja iväg mina CSL-stuk fälgar nu till våren, då jag köpt bbs-ch fälgar. Det sitter fina 19" vredstein däck på och fälgarna har inga kantskrap. Bilen står i garage nu som jag kommer åt i mars-april. Skicka pm om intresse finns. Bild finns här: Länk Mvh Jimmy |
|
|
Jimpppa: passar dina fälgar på min 335 e90, så är jag väldigt intresserad av dom. Har lite krångel med att skicka pm, så du kan la skicka lite mer info om dom till min mail: Tobiaslilleste@live.se |
|
|
Hej! Lånar även jag tråden lite! Har uppsättning CSL fälgar att sälja vid intresse. Bilder finnes på www.garaget.org/Gide Pma, eller mejla eller besvara denna tråd vid intresse. Mejl: pmnisnotavailable@gmail.com Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.