|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
|
Aez forged Länk BMW CS #07491 |
|
|
BBS LM-R :-o Länk |
|
| beolab: Aez va inte så dåliga dom heller :) | |
| Daniel.F... vilka fälgar är det i videon du postade??? | |
|
Om du inte redan hittat fälgar så skulle jag vilja tipsa dig om VMR v714, som sitter på min bil. Grymt snygg fälg med mycket bra kvalité. VMR står för Velocity Motoring Race. Mer info hittar du på deras hemsida. Min bil: Länk VMR: Länk /andreas. |
|
| csl fälgarna är helt klart snyggast men dom verkar du ju inte gilla. | |
|
stefan_batman: Jag tror det är HRE 790r. |
|
|
Nej har inte hittat några än. Bag: jo jag tycker csl och evo 19 är snygga, men vill då gärna ha dom äkta. annars är jag ute efter fälgar med bred kant då det är vanligt med org fälgarna. :Scheller, tack för länken ska kolla där. |
|
|
Zito Belair 19" 8,5" fram och 9,5" bak med en kant på 90mm. Såg inte så tokiga ut. Synd dom inte verkar finnas i 20" :D Länk |
|
| BBS lemans! | |
|
Enfeldt: ja jag är lite sugen på dom, men vet inte riktigt hur stor skillnaden i vikt är på dom och evo 19". vill ju inte åka omkring med bly hjul ;) Ceroz: BBS Lemans är klassiker, skulle gärna vilja ha sådana äkta :) |
|
| Zito Belair var ju ganska snygga de liknar csl lite. skulle vara intressant att se dom monterade på en m3:a. | |
|
bag: Är du full? :) Har du sett ett par CSL fälgar innan? :) Det här är CSL fälgar: Länk |
|
| haha.. liknar mer org m3 fast med kant :) | |
|
Ska ju lätt vara BBS LM SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
| okej. my bad. | |
| bag: Lugnt :) menade inget illa! | |
|
jag förstod det. =P lite illa av mig att ha så fel men kändes på något sätt som att de liknade. man ska inte lita på känslan... |
|
|
Några tips på svarta fälgar? (utan kromad kant) :) BBS challenge black är en snygg i alla fall... |
|
|
Enfeldt: Monterade ASA GT1 på min ganska nyligen och tycker själv att det blev riktigt bra: Länk Vet inte vilka BBS detta är men de är också riktigt schyssta: Länk Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.