|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
| phoenix>> ja, nu såg jag det..har inte ens tänkt på det... | |
|
Bornis: Ja det är då inget fel på Linea Corse heller, de satt riktigt fint på din bil! |
|
| Ingen som har en uppsättning fälgar för mycket? ;) | |
| Har ett par lemans kopior över med rätt et till m3 ;) kolla Danne_83 på garaget... För bilder | |
|
19" Breyton Race GT, borde passa med spacers sök på "Carlee82" på garaget.org :) |
|
| Pris på fälgarna? mvh | |
| 19" CSL eller org 19" tycker jag!:) | |
| Jo dom är Snygga :) | |
|
Rial Daytona Race... smaken är som baken, men tycker 20" sitter som ett smäck på e46:an.. Fick dock valsa skärmarna rätt styggt bak för att få plats med 10,5" bak.. Länk |
|
|
Dom här är sååååååå Länk Mvh D |
|
| Ingen som vill sälja en uppsättning 19" fälgar?? :) | |
|
Daniel F: Ser ut som HRE 790r med steplip, med dagens dollarkurs får man nog panta en njure för att ha råd med ett par sådan haha, Men satan va snygga dom är. BMW-Göran: Mina Breyton kan du få för 12.000:- |
|
|
Letar också efter fälgar till min M3 E46 =) Finns det fler tips på feta fälgar i 20" till rimligt pris? Eller nån som har liggandes ;) Synd att Rial Daytona race fälgarna inte tillverkas längre, dom satt riktigt bra på din bil RiBBaN_! |
|
|
BBS CH-R kanske? |
|
| Hade jag haft en M3e46 så hade det självklara valet varit 19" org eller 19 " BBS CH | |
|
Länk ssr gt3 sitter som en smäck på m3 orna 10 tum bak ;) jag blev sjukt nöjd |
|
|
Har för mig att det låg ett par SSR gt3 ute på blocket, vääldigt billigt nyligen. Riktigt snygga! |
|
|
Jag instämmer Danne_83, ssr gt3 satt som ett smäck på din bil! :D Såg en Schmidt PHANTOM-Line fälg idag, den var rätt fet också faktiskt! |
|
| Eller kanske iforged Daytona, sjukt snygga :) | |
| söker också fälgar om nån har orginail bakfälgar elelr något annat pm vad du har | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.