AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.073

Inbyggd telefon i E39 -03?

Visa användare
17
Snabbe
525i Touring -03
Honda Civic LSi -98
Saab 9000 A50/200 -97
På min MID finns det en knapp som det står Telefon på. Är detta en inbyggd mobiltelefon eller vad? Jag har försökt förstå mig på instruktionsboken men det står inget om det krävs en originallur, var man sätter i ett SIM-kort osv.

Upplys mig!

Det är den som går vilse som finner de nya vägarna.
Du kanske har inbyggt stöd för bluetooth i bilen? Om du kopplar en mobil med bluetooth till bilen så kopplas mobilen ihop med bilen (handsfree funktionalitet osv).

Länk
Visa användare
17
Snabbe
525i Touring -03
Honda Civic LSi -98
Saab 9000 A50/200 -97
Tror inte jag har en knapp under armstödet, däremot har jag en knapp på ratten som ungefär ser ut så -> (((O

Visa användare
17
Snabbe
525i Touring -03
Honda Civic LSi -98
Saab 9000 A50/200 -97
Ingen som har telefon i sin bil och vet hur det funkar?

Det kan sitta en eller annan knapp som bara är förberedelse för vissa funktioner, t.ex rattknappen som används vid talstyrning. Annars skulle jag kolla efter telefonlur eller hållare för ev. DECT-lur som används på vissa modeller. Om bilen har en telefonmodul i skuffen så har den nån form av hållare i kupén. Det finns isf även en antenn osv. Bäst är att du skaffar instruktionsböckerna. I min -00 så har telefonen en egen bok som är ganska omfattande, nästan som halva den vanliga instruktionsboken. Kostar inte mycket hos BMW.

FP
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.