|
|
|
|---|---|
| Länk haha tjaa vad ska man säga :d | |
| Volvo-raggare med halv stil? | |
|
E46:ans mjukare linjer passar verkligen in på 142:ans fina "låd" linjer...haha :) Om man nu verkligen måste ha en front ifrån en bmw hade väl ändå en ifrån e30 eller e36 passat bättre... |
|
|
Bra passform på plåtarna... ------- //Lövet |
|
| Hahaha, kul idé på ett 30-fordon. Passar sådär, men det finns ju de som inom märket fått till det sämre än så. Lite synd att midjelistpressningen hux flux försvinner vid framskärmen ;) | |
| Enda fördelen är väl att det är en halv Volvo mindre på vägarna. | |
|
sura: Jag gillar ditt sätt att se på saken ;) |
|
| Haas: som du säger så hade nog delar från e36 passat in bättre | |
| En S70 eller S60 skulle han byggt på. Men vänta nu...då hade det blivit en FWD BMW...oj ;) | |
|
Tycker det är trevligt att se att ungdomarna av idag också har lite vettigt att göra istället för att "hänga på sta'n"... Ok,ok...vettigt o vettigt kan man ju fundera på en smula ;), men ändå kreativt tänkande i det stora hela :) Smakfullt blevo ju icket slutresultatet, men bara att tänka tanken och börja jobba med idén är värd en liten stjärna i kanten.. Mvh Janne. |
|
| Samma prestanda som en e46a ;) | |
|
Han har ju försämrat rostskyddet på sin volvo! ;) Länk |
|
| Galet kul att ungarna håller på med vettiga prylar. | |
| Hellre detta än en volvofront på en E46a. Tyder på att ägaren när han får körkort+ råd köper sig en riktig bil. Mvh, | |
| Tyckte den var cool, hade jag letat efter Epa då hade denna varit given. :) | |
| tycker att epa ska byggas om till pickup som så många gjort och med väldigt bra resultat :D | |
|
Denna BMW är nog den rostigaste jag nånsin sett! ;) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.