|
|
|
|---|---|
|
Hej! Äntligen BmW-ägare igen. Tänkte kolla med er vad ni tror om priset på min nyinköpta Bmw 525d Touring 2007 LCI. - Comfort och advantagepaket - Beige/brunt skinn - Hifi-paket - Fabrikstonade rutor - Fjärrmanövrerad dieselvärmare - Elsportstolar med minne, inkluderar ratt och backspeglar - Fräscha sommar och vinterdäck - 10400 mil - Svart II - 1 brukare | |
|
Manuell låda? Tippar mellan 260´ - 280´. |
|
| Yes, manuell låda. | |
|
225-240' mvh Marin |
|
| Det beror ju mycket på om du köpt privat eller på firma. | |
| Bilen är köpt på bilfirma. | |
|
Antar att du fått den för ett bra pris eftersom du låter oss gissa:) Bra pris hos bilhandlare med garantier och utan inbyte tycker jag är kring 230-240' så jag gissar på det. Plus för bra nivå på utrustnngen och bara en brukare. Solid färg, miltal och manuell växellåda torde vara värdesänkande --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| 217K | |
| Vad är den köpt hos för slags handlare? Är ju lite skillnad på att köpa av BMW eller av Linus Bil t.ex... B-) | |
| Bilen är inbytt hos Audi Göteborg, sedan köpt av mig hos Millons bil. Ingen superhandlare kanske men bilen ger ett solitt intryck så det känns tryggt ändå. | |
|
Ska du säga det eller? Jag tror 245'. En kompis köpte en '08 6.000 mil 520dAT med komfortpaket, sportstolar och läder för 270'. Det verkar som att 520d står högre/samma i pris än motsvarande 525d. |
|
|
Självklart kommer jag avslöja priset när några fler har gissat... Lacken är black sapphire metallic och inte solid som jag trodde innan. |
|
|
204k Because it’s on the Internet, it has to be true! |
|
| 229' pris utan inbyte... | |
| Eftersom det var hos Millons Bil gissar jag på 199kkr ;-) | |
|
Ska bli intressant att se vad denna landar på hos KVD: Länk Avslöjar priset ikväll. Någon är väldigt nära. |
|
| Kommer ihåg att Millon hade flera bilar inne som låg antingen på 239´eller 249´... | |
|
241´ gick bilen för på KVD. Jag gav 215´ för min och är mer än nöjd med både bilen och priset. "turbo4ever" vann gissningstävlingen! |
|
|
215' tycker jag är ett bra pris, speciellt för att vara från en firma med garanti. KVD får ut sjukt mycket för sina bilar! Jag kollade igår på en x3 2,0d -07 10'mil och en ML 320cdi -07 14' mil. Slutpriserna blev 204' respektive 300'. Det är knappast auktionspriser! |
|
|
Hmm, Millon och garanti är inget jag skulle sätta likhetstecken mellan... ;) å andra sidan var det verkligen inget överpris... Länk Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.