|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Det blir ingen större skillnad i komfort har 19 tum 245/45 fram & 275/35 bak, på vintern 16 tum! Det ända negativa jag har märkt är att den dricker 1 dl mer per mil! | |
| fel dim, 245/35 275/30 | |
Roffa1 |
Var inne hos Autopartner i dag och tänkte göra affär på 4 st Stjärneker 230. Men till min stora förvåning så har priset nu ökat till 21.000:- I reservdelsbutiken finns 230 fälgen utställd i butiken med en prislapp på 4.400:- st (4x4.400:- = 17.600:- En nätt prisökning med +3.400:- när jag ifrågasatte deras felaktiga prissättning i butiken så förstod de ingenting alls. Min personliga uppfattning är att varor som är märkta med ett butikspris inkl moms skall gälla för kunden. Detta med prismärkta varor gäller ju tom i mjölkaffären men tydligen ej hos BMW. Ju mer jag har med BMW att göra desto mer förundrad blir jag? det verkar ej råda någon större ordning. |
|
Otroligt! Det borde absolut kunna sälja för det priset de skyltar, särskilt såsom de säkert har en marignal på 1500:- /fälg. MVH Christofer |
|
|
Roffa dra inte alla bmw återförsäljare över en kant, jag har varit i kontakt med dem i sthm o de gbg och deras service är förstaklassig! De i sthm är mycket professionella! Autopartner har jag dock haft dålig erfarenhet av innan...men de beror nog på ledningen där. |
|
Roffa1 |
Finns det någon här på forumet som nyligen köpt stjärneker 230, vad kostade dessa i så fall hos återförsäljaren. Jag har aldrig tidigare hört talas om att Stjärneker 230 kostar 5.250:- stycket. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.