|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om priset? Är ja helt ute o cyklar? Hade det varit en Volvo 740 med samma kriterier hade den kostat 5K. En BMW borde ligga något högre. Det är väldigt tyst i telefonen. Kan det vara miltalet som skrämmer? Man kanske skulle behålla den o sälja den till vintern i stället? Annons här på powerbörsen: Länk | |
|
48200 på mätaren, imponerande måste jag säga. För de pengarna väljer nog folk japsare skulle jag gissa på. |
|
| Skulle knappast säga att det är ett överpris, 224 gånger har annonsen visats - ha lite is i magen bara. Tänk på att det är semestertider... | |
|
Var lugn, det ringer alltid ngn. Har själv annonser ute på blocket o det är lugnt i luren, troligtvis pga det fina vädret o semestertider. |
|
| För 8500:- hade jag struntat fullständigt i hur långt den rullat, jag hade gått helt på hur den är i allmänskicket. AC och farthållare är ju också ett stort plus om de funkar. | |
|
Helt ok utgångspris på en besiktad och körklar(för man förmoda) 518i med M43.. Pruta en smula kanske en eventuell spekulant vill, men jag skulle inte göra det i "första läget" om jag var säljare av denna vagn.. Ok, visst kanske någon anser att detta miltal är "jobbigt mycket", men för dessa slantar så torde du få den såld innan hösten kommer.. Finns en del som vill ha en billig vinterbil t.ex och då torde blickarna fastna för din BMW. Såg riktigt bra ut på bilderna och den var ju inte allt för snålutrustad heller. Juli är väl den månad som bilförsäljningen(bl.a.) står tämligen stilla pga just semestertiderna och som säljare bör man avvakta till senare delen av Augusti innan man funderar på att reducera pris eller göra annat för att få den "väck".. Men du kanske har mera bråttom än så? Mvh Janne. |
|
|
Annonsen borta... Du fick den såld relativt snabbt får man då förmoda? Mvh Janne. |
|
|
Hej. Tack för alla svar. Bilen ställdes av så jag tog skattepengarna och sedan byttes bilen bort mot lite andra saker och lite pengar så det löste sig i alla fall och jag är nöjd med affären. |
|
|
Ok, bra att du blev nöjd med affären :) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.