|
|
|
|---|---|
|
har en 330 e46 -02 har lite problem med min navigation, sitter en bränd skiva i den, vilken version jag har vet jag inte riktigt, varit på piratbukten och laddat ner ett par men alla har samma problem, vilket är att det står "incorrect cd/dvd" osv. MEN... jag jobbar skift så ibland slutar jag kl 6 på morgonen och då funkar den, aldrig annars.. det enda jag inte testat är orginalskiva.!! men någon som vet om problemet ligger i dvdläsaren eller skivorna? och varför funkar den på morgonen, och det bara ibland..! MVH Mathias | |
|
Har du en 02a så har du mk3 CD navi. dvd mk4 kom sep 02/modellår 03 har du mk3 så står de S W 3-1/xx o mk4 dvd har S W 4-1/xx om du går in i SET o kollar uppe till höger |
|
| det är en import gjord 04 så då kan de ju sitta lite andra grejjer i också, det är en SW 4-1/91, dvs en mk4 antar jag? men ingen som vet varför den bara funkar ibland, och är de gpsenheten lr skivorna?? | |
| Du har mk4 således. Jag skulle testat med originalskiva innan jag började med någon annan felsökning. Du kan också prova med att uppgradera mjukvaran till senaste som är 4-1/00. | |
|
okej, ja får leta efter en orginalskiva! kompisen har en x3 men har kollat och de ska tydligen inte funka, men ska kika lite.!!! tackar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.