|
|
|
|---|---|
|
Hej, min annars utmärkta verkstad har kört fast när det gäller AC/kondensorfläkten på min 328-96. Fläkten fungerar med separat strömkälla men ingen el kommer fram. Motståndet skall vara OK, dom har bytt relä utan resultat. Så jag måste vända mig nån annastans...vilka tror ni fixar detta? Nån som är riktigt inne på BMW och bilelektronik? Vill helst undvika dyra märkesverkstäder...Stort tack på förhand. mvh Henrik | |
|
Snacka med Tompa på Bengt Jangfall Bilservice i Jakobsberg! Ypperlig meca verkstad som jag har stort förtroeende för då jag praktiserat där i 1 år nu! och då har jag aldrig sett något el problem som tompa inte har kunnat fixa! Lycka till! --K BMW 4 Life |
|
|
Perfekt, tack för tipset Snackade just med en AC firma som hävdade att AC fläkten på BMW inte alls behövs i Sverige med vårt klimat...har man en fullt frisk viskofläkt så skall det räcka...låter märkligt och avviker från vad jag hört. Fläkten sitter väl där av en anledning. Jag hävdade att mitt system fick fyllas på eftersom det läckt ut pga för hög arbetstemperatur - det trodde han inte alls på utan hävdade att i 9 fall av 10 är kondensorn kass på en 14 år gammal bil. Lite udda...eller? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.