AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.458

Bmw 735IL

Sida 2 av 2
Hu
382
Husse
Bmw 730ia -93 V8
Micklo: Är på jobbet i Arlanda kommer hem Torsdag kväll sent, så jag har inte läst mailet än. Slog in micklo på sök och såg ditt medverkande i "ratten skakar" inlägget från 4-6 aug -02. Visst kan jag tänka mig bilen med vissa defekter men då får du berätta mer om dem. Tänker mest på "elkriget".
Hej Husse sålde bilen i dag, la i mellan mot en Audi A6:a quattro. Fick det jag ville, "trygg familje kombi"
"Elkriget" är väl ett känt begrepp med dom med 7:serien och mycket tack vare denna sida har iallafall jag "vunnit det". Tänkte på kondningararna på kretskortet till hastighetsmätaren, kallödningar i relän o.s.v. Mycket av dessa grejor som man alldrig skulle kunna hitta själv. Allt sånt som jag skulle kalla underhåll på en 7:a. Skakningarna i ratten blev bra efter en framvagnsinställning som gjordes idag. Vet inte om den hamnade på "sniskan" efter däckbytet?

Hoppas du får tag i en fin 7:a, det är som någon föregående talare sa -skogen är full med träd.

Mvh
Micke
Hu
382
Husse
Bmw 730ia -93 V8
Vad kul att du fick din sportkombi. Tyckte din bil verka fin på bilderna och försökte övertala mig själv att jag inte behövde nån lyx utrustning, men som sagt en fin/bra E32 med "full" utr och gärna motorvärmare, drag SoV däck till bra pris,jag letar vidare.
Ja leta vidare, ha ingen brådska. Du verkar vara väldigt seriös och kunnig och finns där ute en 7:a som är välvårdad och i av dig godkänt skick så kommer du nog att hitta den förr eller senare. Man kan ju ta mycket hjälp av detta forum och få ta del av vad andra tycker och tänker.

Lycka till med "jakten"

Mvh
Micke
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.