|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Dino: Du måste haft en ruskig fart i kurvan eftersom ASC+T alternativt DSC inte hävde sladden - eller hade du kopplat från hjälpsystemet? roadZter |
|
| Dino: Försäkringsbolaget är skyldiga att sätta i nya delar, åtminstone fungerar det så på IF. | |
Dino |
Dannezeta , nej de var inte urkopplade det var nog för hög fart fast nu när du ändå säger det så hade en givare till allt det där gått dan innan då jag lämnade in den så att de bytte ut den men den verkade funka iallafall . M-MotorSport |
|
Dino: Ok, vet du om du hade ASC+T eller DSC på din 323'a? Lycka till med bilen och försäkringsbolaget... roadZter |
|
Dino |
Nu har jag fått litte bekymmer , kan mitt körkort bli indragen för det här ? Jag har haft den i 3 år M-MotorSport |
|
Tjena! Jo om det framkommer att du kört trafikfarligt, dvs grovt vårdslöst. Det är dock mycket svårt att bevisa. /foo |
|
|
Dino, hur fort körde du när det smällde? /Manray/ |
|
| skriv inte det här. | |
|
Dino - ledsen för det som hände - men hur mycket man än gillar en sak så är det bara en SAK och inte oersättligt! Var glad att du smällde i den bilen du smällde och inte i en Nissan Micra! Lycka till i fortsättningen! Mvh /NP |
|
| Oxå undrar vi varför försäkringspremien är så hög!! | |
Dino |
Jag får tacka för allas stöd . Kommer med beksed så fort jag får höra nånting från olyckan . Just nu letar jag efter en billigt bil att kunna ta mig fram i bara . M-MotorSport |
|
Duger inte 320 cabben? =) /Manray/ |
|
Dino |
Manray :)) den står hus en bilfirma för försäljning . Nu har jat köpt en bil som tar mig fram iallafall .) M-MotorSport |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.