|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Dino |
Okej. då kan jag bara meddela alla mina kära vänner att jag inte äger nån BMW längre fick tyvär en sladd igår kväll krockade med räcket ett antal gånger , men jag ska nog vara glad att jag lever . ska åka till Bollmora o se om bilen går att laga. Ha det gott allesammans M-MotorSport |
|
Lider med dig, bra att du klarade livhanken! www.malte-racing.com |
|
|
Bilar är bra att ha speciellt när man älskar dom men ibland så vill dom inte vara med mer och då är det bara att acceptera det även om det känns tungt. Min före detta är snart uppe i himlen så jag har fått hittat mig en ny som jag eventuellt ska bli ihop med. Tur att det gick så pass bra med dig själv... who dares wins... |
|
|
Tråkigt att höra...:( men tur i oturen att du är oskadd! *Best Man Wins* |
|
|
Dino ! tänk att bilen räddade livet på dig :) var det 00:an med NOS ?! |
|
jp montoya |
Tråkigt att höra verkligen ! hur fick du sladd? var det i samban med vattenplaning den kände jag av idag,satan vad det regnade aldrig varit med om nåt sånt förut, man såg knappt 10 m ,när det var som värst! |
Dino |
wrath , tyvär så var det den bilen . men det var ingen vatten planing direkt, det vart nog för mycket tryck i däcken vid kurvan . gick idag o kollade på platsen där olyckan hände hittade några delar från bilen också :( men men som sagt när jag såg allt det där så var jag ännu mer glad att jag är här jag är nu . M-MotorSport |
|
ajdå, det är lätt att göra misstag när man kör bil. Har själv varit ouppmärksam och kört in i baken på en annan bil. Man känner sig otroligt dum och jag antar att du går runt och är arg på dig själv. Hur som, ibland är det skönt med helförsäkring, oavsett kostnader. Vilken tur du hade som klarade helskinnad! Ibland är det dock nyttigt med tankeställare som denna. Vilka planer har för bilägande nu då? /foo |
|
Dino |
foo , jag vet faktiskt inte vad jag har för planer då jag inte ens vet om de kommer laga min bil eller ge mig en likvärdigt bil , vilket som får jag reda på i Augusti när de kommer tillbaka från semestern. men jag är rädd att ifall de ska laga min bil så kommer det bli olika färger på det nya lacken :( M-MotorSport |
E30Mpower |
Dino: Grymt tråkigt med bilen! Kommer du att åka till Gävle i alla fall? Kolla på Länk |
Jompa |
Tur att du klarade dig oskadd. Har själv vart med om ett par otäcka olyckor men klarat mig helskinnad (Båda i en BMW) Hur går det med försäkringen när du har NOS system i bilen eller har du redan plockat ur det? Hälsningar Jonny Livserfarenhet beror inte på din ålder utan hur du levt ditt liv. |
Dino |
Nej den sitter i men tror inte att det ska va nån problem i o med att man inte har den på hela tiden . M-MotorSport |
|
har du nåra bilder på bilen innan du smällde den? // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
Dino |
Inte när den vart färdigt stylad då jag hade bara haft den i 6timmar innan jag smällde den . men så här såg den ut iallafall en gång i tiden :(( Länk Länk M-MotorSport |
|
Synd på stilig bil, men som sagt - bättre plåtskador än kroppsskador! Hoppas det löser sig med försäkringsbolaget! /K |
|
|
Lider med dig och förundras över att det gick så bra ändå. Säkerheten kanske inte alls är så dålig, om man ska se på saken ur ett perspektiv ;-) Dino> säg bara till så skjutsar jag dig till nästa Power-träff. MVH KJELLEN (.)””(.) ( ’o’, ) -()-()-<@ (_)-(_) |
|
Dino |
powerkjell , o alla andra tack för allting det känns skönt att höra sånt i det här läget . M-MotorSport |
|
Nej fy fan va tråkigt! Men det viktigaste är ju självklart att du klarade dig utan livshotande skador! Verkligen tråkigt att smälla en sådan vacker pärla! =( Hoppas allt löser sig! /Manray/ |
|
Richie L |
Instämmer med alla andra här. Tur att du klarade dig utan livshotande skador. Smällde min förra bil så jag vet hur det känns, som tur var gick det att få ordning på den men i ditt fall verkar det värre men hoppas det ordnar sig med bilen snart. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
Dino |
Är det nån som vet om ifall om de ska laga bilen kommer de att byta ut delarna till nya eller slå ut de på nåt sätt dum fråga kanske men vet inte . M-MotorSport |
|
F*n va trist asså... Beklagar =/ Den var ju snygg som få din 323:a... Gick den bra när du tryckte ner NOS-knappen då? (Hann ju aldrig se den "in action", å man är ju nyfiken =) Fast det känns kanske bäst att plocka ur gassystemet innan reparationen/försäkringsbesiktningen ändå, så du inte får extra problem pga det... Lycka till med allt! //Koffe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.