|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, nu är det så att jag bara har en snabb fråga. Ska nämligen dra in ett sportavgassystem från katten och bak på 323an och jag undrar i all hast vad det är för orginal tum på rören? Det jag ska dra in är 2,5" med remus dämpare i slutet, 2x2,5" utblås. Skall alltså svetsa eget från katten då det inte är någon krök alls, endast 1 liten om jag inte misstar mig? Alltså så borde det gå fin fint att dra in 2,5" från katten utan problem? Eller? -Signout BMW 4 Life | |
|
Kan även tillägga att lampan för belägg började lysa för 2 dagar sedan, bytte dom båda fram igår men ej slitagevarnaren. Eftersom lampan inte släkts än så körde jag idag och köpte mig en slitagevarnare som skall på imorgon, frågan är jag läste att man behöver ha tändningen igång i ca 30sek efter man bytt varnaren för att "radera felkoderna" är det så man skall göra eller räcker det med att bara byta ut varnaren sen tuta å köra? BMW 4 Life |
|
|
ingen som vill vara lite hjälplig? :) :) BMW 4 Life |
|
|
Det kan ta ett par dagar innnan slitagevarnaren släcks. Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
|
Även med den nyinköpta? Då jag ska sätta den på plats imorgon. Läste på garaget att man skulle ha tändningen på i ca 15-30sek sen skulle den släckas? Hur är det med det? BMW 4 Life |
|
|
sist tog det 3-4 dagar innan min slocknade på e46:an. och JA det var på en nyinköpt. Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
|
Okej, tack för svaret! Det fixade sig, var bara att köpa ny slitagevarnare och byta den, ha på tändningen i 15sek så slocknade den :) BMW 4 Life |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.