AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
5.900

Någon som känner till Autotec bilförsäljning AB

Roffa1
Har en bekant som tänker dra till Göteborg för att ev, köpa en E90 325xi-07.M-pkt. Någon som kanske känner till Autotec bilförsäljning AB i Askim, är de bra att ha att göra med?

Kanske någon som redan kollat in deras svarta 325xi-07 endast körd 4000 mil ?
Vill du ej svara här så skicka gärna ett PM till mig.
Roffa1
Aktuellt objekt: Länk!
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Jag och en kollega var där och tittade/provkörde en X5:a rätt nyligen. Intrycket av firman var klockrent.
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Det verkar även gå hyggligt för dem.
Länk
cr
3.939
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
Bilen ser ju mycket fin ut, men, 230´ för en bil som saknar så vital utrustning som klimatanläggning. Be din bekant tänka efter en extra gång...

MVH Christofer
Roffa1
crille: Han har redan noterat att klimatanläggningen saknas, men den har så mkt andra godbitar som lockar till köp;-)
Men jag förstår att den förmodligen är svårsåld pga avsaknaden av kliman, vad kan vara rimligt att bjuda för den? Den har varit ute till försäljning i 1½ månad & fortfarande osåld.
cr
3.939
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
Det borde väl gå att pruta runt 15´ iaf. Bilen är sen -07 ,uttagen för nästan exakt 3 år sedan.

MVH Christofer
Den verkar sakna ventilation och 12V uttag för baksätespassagerarna. Trodde detta var standard eller är det något som tillkommer med stora kliman?
Vad är det som skulle vara andra godbitar som lockar till köp?

230000:- utan klimat. Be din bekant kolla fler ställen för guds skull.
Farsan köpte en kombi som var full sketen med rubbet för mindre peng. Visserligen gått 6700mil när han köpte den, men hellre Air condition och lite mer mil.

Din bekant kommer bara ångra sig om han tar den. Det är ju som att hoppa in i en ugn nu när värmen är kommen.

Kan även vara värt för honom att kolla många mil hemifrån. Kan vara värt en 500 hundring för att ta sig någonstans om han kan spara flera tusen lappar i andra ändan eller som i detta fall få en full sketen bil för samma peng.

Oavsett vad ni beslutar er för. Lycka till

Inte farten som dödar.
Det är stoppen.
Glömde skriva att de tar 36000:- för att sätta in Air condition i en bil.

Inte farten som dödar.
Det är stoppen.
ka
1.552
karlhilding
330i E46
530ia E60 -07 Facelift.
Finns i alla fall AC.

Byta upp sig? Till vad då?
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Clintan66//

Jag tror den där bilen som Roffas bekant är intresserad av "HAR" AC, men inte "ACC". :)
Okej. Miss av mig så fall. Ber om ursäkt. Tolka det som inget fanns utav det.

Inte farten som dödar.
Det är stoppen.
Roffa1
Kompisen har fått nya närbilder av bilen, då han ville se lite mer av skicket innan resan på 70 mil påbörjades. Autotec var mkt hyggliga och visade ärligt upp alla skavanker på bild. Tyvärr så kostar det för mkt att renovera alla skador, så det får bli en annan 325:a-07.

Någon som känner till en pedantskött E90 325i-330i-07 gärna med M-sport-pkt, samt ej över 5000 mil. Tacksam för tips.
Kolla hos dessa i Hörby. Kanske har något Länk

Ucars i Eslöv har en del feta saker.

Inte farten som dödar.
Det är stoppen.
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Roffa1, då stämde min känsla för Autotec, att de skickade bilder och närbilder på skavanker tycker jag var snyggt, en del svarar ju inte ens på mail.
Roffa1
All heder åt Autotec..
16.558
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Ucars är kända för att vara ena riktiga rövarhandlare så där skulle jag inte köpa. Det finns bland annat en dagsfärsk tråd på Volvoforumet som handlar om hur de fullständigt skiter i reklamationsärenden.

-------
//Lövet
Kan inte svara svara emot dig där Andreas. Själv har jag bara haft kanon bemötande utav dem, men visst man skall väl ha lite koll oavsett vart man handlar egentligen. Säljare är ju som de är. (Deras bilar är ju alltid kanon)

Sen Mårtenssons bil i Hörby har vart kanon mot min bror. Fixade vad som var problem med hans utan protester och på Good Will.

Hoppas Roffa och hans bekant hittar något bra oavsett vart de handlar.

Inte farten som dödar.
Det är stoppen.
Roffa1
Någon som känner till denna 325:a?

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.