|
|
|
|---|---|
|
Finns detta original i från fabrik? I min sitter det bara den otroligt omoderna kassetten. Det här jag menar: Länk | |
| Nu när man tänker efter så är det väl bara så att han tryckt i en MK4? | |
|
Hej Haas, Nej, MK4 kan ej spela video DVD utan enbart kartskivor. (se tidigare frågor om detta). Dethär är någon som monterat en vanlig DVD spelare bakom skärmen istället för kasettmekaniken. /Andy |
|
| tjena har en 16:9 skärm i min e39 som jag ska försöka koppla in dvd-spelare. Utan att röra stereon ska ska jag försöka koppla bort den analoga tv-boxen (och ersätta den med en dvd-spelare) och istället använda dom kablarna att styra en dvd-spelare. Man för köpa en färdig kabeladapter från bmw-kablaget till dvd-spelaren, eller så får man installera något eget om man är händig. Dock får du ut monoljud ur dvd-spelaren, för sinalen som går till stereon är analog. Kan man leva med det så blir det relativt billigt! jag räknar med 3-5oookr, beroende vad du väljer för prylar. Hoppas det blir någorlunda bra upplösning från skärmen bara! (eller om skärmen vill spela upp filmen alls... ). Kommer med underrättelse =) | |
| ? | |
| värt att experimentera lite =) funkar det inte så har det inte kostat något iaf, mer än lite tid =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.